![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 22 augustus 2004 Locatie: Maarssenbroek
|
Bedankt Richard voor je antwoord. Hoe zit het verder met de standaard brushless set die hierbij geleverd. Zijn deze kwalitatief goed en met voldoende vermogen. Ik heb altijd gevaren met snelle boten en was daar eigenlijk meer bezig met Hacker,Lehner,Schulze regelaars en motoren. Alleen liggen de prijzen hier stukken hoger dan bij Align,vandaar de kwaliteits vraag. Gr.Jos |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2004 Locatie: Haps Leeftijd: 29
|
Hoi Jos, De motor en regelaar van align zijn van prima kwaliteit en werken perfect. Het is echter wel belangrijk om goede accus te monteren, zoals bijv. van thunderpower (4rc.nl gaat die ook verkopen binnenkort, anders even naar mfis.net of b-p-p.com). De T-rex 450SE is met deze accu`s en goede electronica een perfecte heli die tot alles in staat is. Cheers, Rich
__________________ Proud member of Team QuickUK, Team Duralite & Sponsored by Logictech, V-blades & 4rc.nl |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juni 2003 Locatie: Tilburg
|
Ik ben met de standaard 430 motor en Align 35A regelaar ook erg tevreden! Power genoeg en zoals Richard al zei,een goede accu doet wonderen. Groeten, Marcel
__________________ Flying RC-helicopters isnt a hobby...it's a way of life... |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 20 februari 2005 Locatie: Groesbeek Leeftijd: 38
|
ik heb heb ook bij Remco van 4rc gekocht,ik ben er dik te vrede over. gr. henk
__________________ heb de vierde CRASH achter en weer op naar de volgende.... Rapie = R.I.P --- Esky = R.I.P. --- T-rex 450 Oké --- T-rex 600 Oké |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |