![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Is hij goed? Persoonlijk vind ik hem niet slecht. Stabiel? Net zo goed als de Caliber 30 die ik ervoor had. Sterk? Qua constructie of qua vermogen? Qua constructie breken alleen zwakke dingen, zodat duurdere dingen heel blijven. Voordelen: Meestal goedkoop crashen, je kan op kleine plekken vliegen. Nadelen: Klein
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 maart 2006 Locatie: Belgie Leeftijd: 42
| Citaat:
Je schreef nadeel :'klein'. Bestaan er dan grotere electro heli's? | |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
De Caliber is inderdaad een brandstof, maar met een beetje knutselen ook electro te maken. Er bestaan inderdaad ook grotere electroheli's. Volgens mij is 3 meter rotordia het grootste wat ik op internet heb gezien. Voor beginners kan je meer denken aan een Logo 10.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
Hallo Laurens, heb je nog handige tips/aanwijzingen voor de bouw/gebruik van een Robbe Spirit Pro ?
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
servohouders met 30 minuten epoxy vastlijmen, of vervangen door alu en met rode loctite lijmen.
| | |
| | #7 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
ik las al iets over de onderste servohouder met een tie-wrap aan het chassis vast te snoeren. is hij bij jou losgeraakt ? derde kogellager voor hoofdrotor-as echt nodig ?
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Op de eerste vraag 2 keer ja, op de 2e vraag 1 keer ja
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |