![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
|
Mijn vriendin natuurlijk en... Mijn nieuwe Hirobo Lepton EX Nog niet gevlogen dus de "maiden flight" gaat in Spanje plaatsvinden Nee geen bouwdraadje van geweest want daar zijn er op Helifreak genoeg van ![]() ![]() ![]()
__________________ *** If it can FLY it will CRASH *** | |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2004 Locatie: Putten (Gld) Leeftijd: 50
|
De koffer is al gepakt zo te zien. Fijne vakantie.
__________________ , Erwin die vloog bij Aero Club Heemskerk En ook weer/nog steeds lid van de KNVvL(geloof ik) |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 13 juli 2006 Locatie: Leuven - Belgium Leeftijd: 29
|
Ik wil mee op vakantie als ik ook eens mag vliegen prettige vakantie!
__________________ http://www.foamplans.com - gratis foamie pdf plannen ! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 49
|
Tja, als ik voor vakantie de keuze had tussen een koffer met Venco of een koffer met een Lepton, dan wist ik het wel! Prettige vakantie!
__________________ Mefisto-09, T-REX 600E/Agusta A-109, Flycat, LR-1A Pogo |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
damn, horny koffertje zeg
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Net weer terug. Koffer moest zowel op schiphol als in spanje open (nam hem mee als handbagage). Op schiphol moest de supervisor er nog even bijkomen maar ik mocht hem gelukkig meenemen. In Spanje iets relaxter (ooh, die had je natuurlijk bij je om de tijd te doden). Verder vliegt ie echt leuk (ik moest hem behoorlijk downtunen om met mijn vliegstijl nog een beetje in de lucht te kunnen blijven). Tering jantje nu zal ik toch echt mijn skillz moeten upgraden Greetz, Marc
__________________ *** If it can FLY it will CRASH *** | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |