![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 20 mei 2005 Locatie: Grootebroek Leeftijd: 36
|
Ik zag dat Align zeer mooie fiberglass canopy's op de markt heeft gebracht, dit voor de T-Rex 450 en 600. Die voor de 600 had mfis al heb ik gezien maar de canopy voor de 450 (HS1225) ben ik nog nergens tegen gekomen in Nederland. Verder heb ik ook geen spares nodig ofzo dus om nu alleen een canopy uit Amerika te bestellen, en dan nog het extra risico op beschadigingen natuurlijk..... Weet iemand of ze al ergens verkrijgbaar zijn in Nederland? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juni 2006 Locatie: Brussel - B Leeftijd: 43
|
Ik heb ze nog nergens gezien, maar het is zeker een stuk beter als de standaard kapjes.
__________________ 14MZ --> Srimok 90 (soon v-stabi), Vibe 50 v-stabi, 500 v-stabi, 450 pro, Yak54 (88") http://www.rcpilotenforum.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 6 december 2004 Locatie: Loppem (BE) Leeftijd: 45
|
Als je naar de online stores gaat zoeken, kan je ze al vinden en dit voor maar 25 dollar, spotgoedkoop dus ! Grtz, Dirk
__________________ Compass Support Team ATOM 500 FBL (BeastX) / ATOM 6 HV FBL (BeastX) / 7HV (BeastX) / Henseleit TD R |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 25 september 2006 Locatie: Kampen Leeftijd: 32
|
vind persoonlijk beetje saaie kleuren,...maar dat was de vraag niet, heb m ook nog nergens gezien.
__________________ Logo 600, T-rex 450pro @ Futaba T8FGwww.RCpilotenforum.nl Sponsored by www.Hobbymaniac.com Proud to be a Maniac! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 20 mei 2005 Locatie: Grootebroek Leeftijd: 36
|
Ja in Amerika is hij overal verkrijgbaar. Maar om alleen een canopy uit Amerika te bestellen met het risico van beschadigingen door vervoer zie ik niet zo zitten. Als ik wat meer spullen nodig had gehad had ik hem wel mee besteld en het risico voor lief genomen. De prijs is inderdaad erg leuk en niet veel duurder dan een gewone witte fiberglass canopy. Tja de kleuren zijn vrij basic maar 10 keer beter dan gewoon wit. Het blauw en grijs zijn ook in metallic zoals is te zien op een foto die ik op helifreak tegen kwam..... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
MFIS heeft em.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juni 2006 Locatie: Brussel - B Leeftijd: 43
|
Beetje duur vind ik voor zoiets...
__________________ 14MZ --> Srimok 90 (soon v-stabi), Vibe 50 v-stabi, 500 v-stabi, 450 pro, Yak54 (88") http://www.rcpilotenforum.nl |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Guest
|
Ik vind die nieuwe canopy's geweldig, zag ze enige maanden geleden al maar waren idd vreemd genoeg alleen in Taiwan te krijgen, verzending naar Europa werd geweigerd... Van de andere kant zie ik nu in de USA de nieuwe Canopy's van de 450SE V2 liggen, ook pre-painted, en tegen een zeer redelijke prijs(<25 usd) kan ze zo snel niet vinden of zijn het wellicht toch dezelfde als in dit topic? |
|
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Leeftijd: 30
|
Ik vind de nieuwe canopy echt wel mooi zo met die metallic kleuren
__________________ Futaba 9Z WCII/Parkzone P47/ E-Flite PT-17 /H9 Piper Cub/Robbe-B25/ Align T-Rex 450SE Futaba 3PK/ HPI Baja 5b SS/FG F1 Competition/ HPI E10 drift/Losi Micro Baja/Tamiya Scania |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |