![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Op een avondje indoor kun je meer leren dan in de dure vliegles. Daar kun jij je heli laten invliegen door een ervaren piloot en leer je je eigen heli afstellen. Dat is veel belangrijker dan de zenderervaring die je opdoet bij een vliegles. Ga gewoon kijken in Delft en neem je spullen mee
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2004 Locatie: Scheveningen Leeftijd: 28
|
was leuk in delft hè? Heb je de smaak al goed te pakken nu? Volgende keer de heli mee, raggen we hem ff de lucht in |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Guest
|
Ja Delft was echt super! Geweldig om te zien al dat vliegend materieel! Volgende is idd op 11 april, ik mag hopen dat alle onderdelen om mijn heli vliegwaardig te maken binnen zijn dan :P Als het goed is moeten de laatste onderdelen morgen of zaterdag arriveren. Zal gelijk wat fototjes maken dan. Nog bedankt voor de beginners uitleg, tips en trucs Kan ik mooi mee aan de slag 't weekend! |
|
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2004 Locatie: Scheveningen Leeftijd: 28
|
oh ja, net ff je topic doorgelezen. Niet teveel gaan panieken dat je echt een alu dit of alu dat MOET hebben. De meeste vliegen volledig kunststof ook best. daar zijn ze namelijk voor gemaakt. Dat je met bepaalde onderdelen sneller speling krijgt kan wel, maar als ik jou was zou ik eerst testen en dan kijken wat er alu moet.. Er vliegen iets teveel mensen met een volledig "geblingde" heli die nog geeneens verder zijn dan een beetje tail in hoveren. Stond er gister zelfs 1 met rond de 2800rpm (gokje) zonder trainingsonderstel te proberen om de eerste hopjes te maken. Was meer een minuut op de grond laten staan, heeeeeeel kort hopje en dan weer snel terug naar de grond. En dan snel weer z'n handen afvegen van het zweet Das dus niet de ideale methode.. Maar goed. al het begin is moeilijk. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Guest
|
En vliegen deed ie!!! Zat eraan te denken om 'm te verkopen maar nu ik 'm zo een acculadinkje in de lucht heb kunnen houden en een beetje rond vliegen zie ik het weer helemaal zitten! Sietse bedankt voor het invliegen en de tips, de andere aanwezigen natuurlijk ook! |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |