![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) | ||
| Lid sinds: 20 mei 2005 Locatie: Grootebroek Leeftijd: 36
|
Weer een video in de categorie "must see video's". Logo 10 Bday Flight Timo Wendtland 76MB Citaat:
Citaat:
| ||
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
cool vooral die binnen/buitenwaartse loops in een 8 erg laag. super.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Oh my! Zet mikado in een heel ander daglicht dit filmpje! Bij de logo series zie ik nooit een snoeihard 3d achtig iets voor me. Maar dit bewijst wel het tegendeel! Citaat:
had dat figuur nog nooit eerder gezien, best wel voor de hand liggende eigenlijk. Stoer filmpje! Groet, Tjerk
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 december 2002 Locatie: Boxtel Leeftijd: 37
| Citaat:
Dit was trouwens een 'standaard' Logo 10 voorzien van het 'V-Bar' oftewel 'V-Stabi' systeem, dus dmv 2 gyro' een elektronisch gesimuleerde paddelstang. Bespaart zo'n 20-30% vermogen op de kop. Rick | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juni 2006 Locatie: Brussel - B Leeftijd: 43
|
Tjonge wat kan die gast vliegen zeg. Lijkt wel of de aantrekkings kracht niet bestaat voor zijn heli...
__________________ 14MZ --> Srimok 90 (soon v-stabi), Vibe 50 v-stabi, 500 v-stabi, 450 pro, Yak54 (88") http://www.rcpilotenforum.nl |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Leeftijd: 30
|
Mooie filmpjes! Wou dat ik dat ook kon met mijn Logo
__________________ Futaba 9Z WCII/Parkzone P47/ E-Flite PT-17 /H9 Piper Cub/Robbe-B25/ Align T-Rex 450SE Futaba 3PK/ HPI Baja 5b SS/FG F1 Competition/ HPI E10 drift/Losi Micro Baja/Tamiya Scania |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Leeftijd: 30
|
Dat komt gewoon omdat hij het Mikado v-stabi systeem gebruikt. Het is niet zo dat hij alleen de paddle stang eruit heeft gehaald ofzo.
__________________ Futaba 9Z WCII/Parkzone P47/ E-Flite PT-17 /H9 Piper Cub/Robbe-B25/ Align T-Rex 450SE Futaba 3PK/ HPI Baja 5b SS/FG F1 Competition/ HPI E10 drift/Losi Micro Baja/Tamiya Scania |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Guest
|
ze helpen alleen bij het sturen, stuurbekrachtiging eigenlijk. al je goed kijkt naar een cpheli zie je een groot gedeeltje met alleen de bladen stuurt, echter kost dit veel moeite voor de servo's. paddles maken het werk lichter zodat je sneller kan rolle/nicken zonder super zware servo's. ook zorgen paddles voor een groot deel voor stabilteit. dit kun je goed zijn door een kleine cp heli met een paar hondert toeren ta laten draaien en dan de heli bewegen, je ziet dat de paddles in hun oude baan blijven staan. verder weer ik er weinig vanaf, maar met alleen directe aansturing is de heli minder stabiel en stuurt hij directer. |
|
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 20 mei 2005 Locatie: Grootebroek Leeftijd: 36
|
En als we toch bezig zijn dan nog maar een Logo 14 met V-Stabi erbij. Zeer extreem gevlogen!!!! Ga op het puntje van je stoel zitten en geniet.... Dani Logo 14 V-Stabi (54 MB) |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |