![]() |
| | #61 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 maart 2006 Locatie: Loenen, Overbetuwe
| Citaat:
__________________ Jeroen Heli's en zwevers. | |
| | |
| | #62 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
| Citaat:
En in 20 minuten een 6s 4.9Ah pack volladen lijkt me een beetje overdreven. Want dat zou betekenen dat de lader geen 220Watt kan leveren , maar 3*4.9*6*4.2 = 370Watt (3*capaciteit v. pack * aantal cellen * laadspanning)
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 | |
| | |
| | #63 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
De TP1010 is het eerste waar ik naar gekeken heb. Want bijna iedereen die 6S vliegt of wil gaan vliegen heeft er een of wil er een hebben. Alleen ligt de aanschafprijs aardig wat hoger inclusief balancer. Kan je misschien wel sneller laden boven de 2C.. Maar de vraag is of je dat wilt. Als je een of twee lipo's tegelijkertijd met 1C zou kunnen laden dan belast je de lipo's minder (wat gewoon beter is voor je packs), je laad redelijk snel naar een volgende vlucht, en je geeft minder uit aan de laadapparatuur. Eric |
| | |
| | #64 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
Een tp1010 vind ik overrated voor wat hij kan . De prijs zit zo rond de 200 euro. Zo bijzonder is hij nu ook weer niet. Ik zou dan liever 60euro meer uitgeven voor 2 maal een x-pro charger van jouw eigen link ... Er zitten zelfs nog wel een aantal nadelen aan de TP1010, hier een test : http://www.elektromodellflug.de/Projekte/tp1010c.htm
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |