![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
hoi allemaal ik als beginner met mijn walkera 4#1 heb na een flinke crash stukken nu heb ik al de benodigde ondedelen in bestelling staan bij rc vliegshop .nl ,maar ben een beethje ongeduldig liefst in de buurt van dongen tilburg breda wie o wie kan mij helpen bv dank voor de info ps echt wel moeilijk dat vliegen mvg ronald |
|
| | #2 (permalink) |
| Guest
|
Hé Ronald, Ik heb goede ervaring met www.heli4u.nl . Na 2 dagen had ik de onderdelen binnen. Zoveel geduld heb je toch wel? Groeten Peter p.s. ik ben ook nog maar net begonnen,....en ja het valt zeker niet mee. |
|
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
Hier heb ik mijn walkera 36SE gekocht en ze heben er ook onderdelen : http://shop.righthere.nl/rc/ succes
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Guest
|
hoi bedankt voor de reacties ik had zelf iets dichterbij gevonden www.rc4me.nl waar ik zelfs op afspraak zelf de onderdelen kon ophalen mvg ronald |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |