![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: wat vind je van de bij de kit bijgesloten plastic bladen? | |||
| goed, vliegt redelijk strak | | 4 | 28,57% |
|
Bagger! lijkt wel een zwabber! | | 10 | 71,43% |
| Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 17 december 2004 Locatie: rotterdam
|
Leuk dat er zo'n duidelijk antwoord uitkomt! De plastic pruts dingen zijn dus niets! JAmmer genoeg kan ik een tijdje niet vliegen, mijn zender is kapot en die zal eerst gemaakt moeten worden! gr, niels
__________________ Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen! |
| | |
| | #17 (permalink) | ||
| Lid sinds: 15 augustus 2003 Locatie: Doetinchem Leeftijd: 42
| Citaat:
Citaat:
gr Remco
__________________ Voor (online) modelbouw zie www.4rc.nl of mail: info@4rc.nl, 4rc.nl bilderdijkstraat 100A Doetinchem The sky is not the limit, its the ground | ||
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Dan zal ik maar even uitleg geven... Bladen zijn redelijk universeel. Als nadeel van 325 Trex bladen heb je dat je voor dezelfde lift die 350 bladen geven misschien wat meer toeren of pitch nodig. Verder maakt het NIKS uit dat ze wat kleiner zijn. Helaas geeft de bron van runryder geen onderbouwing van zijn mening.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |