![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 16 april 2007 Locatie: Wassenaar Leeftijd: 19
|
HOi, Ik zit al een tijdje rond te kijken naar een helikopter op marktplaats, nu heb ik een Walkera 22E gezien, met veel onderdelen, helemaal kompleet voor 100 euro! Is dit een goede koop? (ik heb namelijk geen verstand van helí's!) Linkje van de heli www.marktplaats.nl --adv: 11002657513 Alvast bedankt! Friso
__________________ Hotbodies D4-Corally Assasin-Hotbodies Cyclone S- Associated RC18T- |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 25 september 2006 Locatie: Kampen Leeftijd: 32
|
als je helemaal geen verstand van helis hebt is t misschien verstandig om eerst eens wat rond te lezen, en als je in dit budget zit te kijken is t micro heli forum meer iets voor je en daar staat meeeeeeeeer dan genoeg over dit soort helis... succes en kijk hier anders ook eens op t te koop gedeelte. staat ook genoeg leuks tussen.
__________________ Logo 600, T-rex 450pro @ Futaba T8FGwww.RCpilotenforum.nl Sponsored by www.Hobbymaniac.com Proud to be a Maniac! |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
ik vind zo al vanalles als ik op 22e zoek... t schijnt niet echt een beginners toestel te zijn. meer weet ik er niet van.
__________________ Logo 600, T-rex 450pro @ Futaba T8FGwww.RCpilotenforum.nl Sponsored by www.Hobbymaniac.com Proud to be a Maniac! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 16 november 2006 Locatie: langs de A28 Leeftijd: 50
|
tja wat is "goed"....... iemand erbij halen met verstand van zaken iig (afstellen etc, vliegt echt niet goed uit de doos, zeg maar). Vrij zenuwachtig dingetje, beter de 450SE nemen of de 600 of goedkoper de #04 (FP en incl. zender). Er hangt veel van je wensen af....tijd,animo, etc etc..... mvg, Z
__________________ | 700N-LE@BX | TDR@BX || Swift II | FJ HET RC 2W20@4S ||| TCP10 TM-8 ||| http://www.ziemij-kindercoaching.nl/ |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 16 april 2007 Locatie: Wassenaar Leeftijd: 19
|
Mijn wensen: Dat ding moet vliegen, hoveren, op de eettafel landen en dan vliegen naar de bank=moet mogelijk zijn! verder, geen wensen
__________________ Hotbodies D4-Corally Assasin-Hotbodies Cyclone S- Associated RC18T- |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Met dit soort heli's moet je niet binnen gaan vliegen, koop dan een picooz of een andere coaxiale. Zelfs de DF04 (en gelijksoortige) is niet geschikt voor dit werk. /edit Met binnen bedoel ik dus de normale huiskamer. Binnen als in een grote ruimte, iets van een sportzaal, is perfect.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
ja koop dan een coaxiale maar nogmaals dit topic hoort in t micro gedeelte thuis...
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 8 december 2004 Locatie: bovenkarspel Leeftijd: 41
|
wat ik nu zeg is niet slecht ge meent maar als je heli wild vliegen kost dat geld klein of groot. je bent nog jong en vermoet dat je niet veel geld heb. als je toch wild leren vliegen koop dan een sim en ga daar mee in de weer van de winter . bevalt het je en heb je het onder de knie ga dan eens, na veel zoeken op het forum of nog beter eerder uit zoeken hoe een helikopter werkt . een helikopter is niet zo maar iets kwa afstellen en wat al niet meer. en wat een hoop beginers vergeten het is niet ff uit pakken en zo maar ff weg vliegen wat wel zo lijkt dit is de moeilijkste form van vliegen. tot zo ver
__________________ let niet op me taal ik ben woord blind. nieuwe msn dus me andere licht er uit. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |