![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2007 Locatie: Kranenburg ( D ) Leeftijd: 34
|
Ik zit in 2 strijd met mezelf , wil eigenlijk heel graag de walkera 60 ( van wegen geen apparten staart motor en stabielere vlieg eigenschappen, denk ik)maar nu raden sommige mensen mij de esky honey bee 2 aan omdat de elektronika van de esky beter is , maar ik heb al hele goede ervaringen met walkera , qua bestellingen en leveringen enzo , vlieg nu een walkera 040 , oud beestje maar vliegt best, na veel crashes B.v.D Maarten try2fly |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Als je toch wat nieuws gaat kopen zou ik een grotere heli nemen...
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 mei 2007 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 26
|
Ik ben aan het oefenen met een Honey Bee CP2, maar als ik jou was zou ik dus echt wel naar Laurens luisteren...
__________________ Raptor 50 V2: Charging..* White Minimag: for sale. * RealFlight G4.5: Transmitter lend out. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Er worden er zat besproken in deze forums. De MiniTitan (450 klasse) is al een stuk groter (rotor +- 72 cm) en nog redelijk betaalbaar of de T-rex 450. Nog groter dan wordt het al heel wat duurder. Je hebt het over de electronica... Een zender/ontvanger setje die bij een walkera geleverd worden zijn niet echt van super kwaliteit. Als je een stapje verder gaat moet je wel rekenen op de aanschaf van een goede zender ,ontvanger, servo's en gyro. Ook al ben je geen echte beginner, In dit topic staat eigenlijk het meeste goed uitgelegd: http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/...ic.php?t=56898 Eric |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
| Citaat:
Je bent misschien nog wel meer bezig je staart recht te houden dan met je cyclics.. Hierdoor haken veel mensen af denk ik. Een "echte" elektro heli als de trex vliegt echt 100 keer beter omdat je je haast geen zorgen meer hoeft te maken om de staart. Groet, Tjerk
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 10 december 2006 Locatie: Grave Leeftijd: 34
|
Maar de King 2 heeft dus een belt driven tail, dus dat probleem is al een stuk minder. Om op de topic vraag terug te komen ; De walkera 60 is een dikke 100 euro duurder, en voor zover ik weet kan je op een walkera niet en op de esky wel een eigen zender gebruiken. Als ik zo ook het topic "http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=58497" dan is het geen verkeerde keus. Je kan geen t-rex vergelijken met deze prijsklasse uiteraard. Maar je kan dan tenminste wel de hobby een beetje leuk houden. Zijn er mensen hier met ervaring met een walkera 60 ? Sebas
__________________ Thunder Tiger EK4-S2, T-rex 450S, T-rex 450SE V2, Multiplex Fox RC, Graupner MX-16 En een vader van 2 mooie dochters ! |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Ja ik, En ik heb hem trouwens gewoon gevlogen met m'n futaba zender en ontvanger. wel de gyro en servo's van walkera gebruikt (vooral servo's van zeer matige kwaliteit). De zender vertrouwde ik na een paar vluchten al niet meer. De ene glitch na de andere, een keer een complete lock-out gehad met als gevolg een crash... De storingen kwamen zo om de 4 a 5 minuten, leek wel of er eierwekkertje in zat wat afging na 4 minuten.. De zelfde klacht heb ik vaker gehoord trouwens, maar anderen zweren er weer bij dat het geweldig spul is.... Mijn ervaring is dus niet echt geweldig met de Walkera 60. Je bent meer aan het sleutelen dan dat je vliegt. Ben heel blij dat ik wat meer heb uitgegeven en nu gewoon lekker kan vliegen (en achteraf misschien nog goedkoper bezig ben ook) Maar ja, das mijn mening... Eric
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2007 Locatie: Kranenburg ( D ) Leeftijd: 34
|
Oke dan , eindelijk info waar ik om vraag, EINDLIJK Ik heb nu wel mijn keus gemaakt . THNX Relaxteb en EricW. Want vond het al vaag dat iemand zoekt naar een beginners heli , en dat ze hele dure heli`s aanbevelen?!?! |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Helivliegen is niet goedkoop. Met goedkoper chinese rotzooi heb ik nog een beginner gezien die de heli niet lekker vond vliegen en meenam naar onze club om hem na te laten kijken. Bleek dat de hoofdbladen en staartbladen verkeerd om gemonteerd zaten....
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |