![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2007 Locatie: kortemark belgie
|
hallo, ik ben hier nieuw op het forum ben het al wel een tijdje aan het volgen vandaag even inkopen gedaan het is een align trex 600 geworden ik weet niet of iemand hier mee ervaring heeft en wat de plus en minpunten zijn van deze heli
__________________ leer rc rijden zoals je leerde fietsen,op 4 wielen!!!!!!!! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2007 Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
|
Prima heli, zou ik zeggen. Carbon of alu frame? En welke bladen ga je kopen?
__________________ TREX-700 CAMHELI BeastX / 600E Pro V-Stabi / 600E AC3X in BELL-222 / HexaXL MikroKopter GPS MX-20HoTT 5.8GHz downlink / KK Quad (Saw) / FF10 2,4GHz / www.fotovideocopter.nl / www.kristalvideo.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
het is mijn eerste heli ik oefen thuis in de garage wel een beetje met een bmi swiss lama infeite om de handeling een beetje gewoon te worden de heli is uitgrust met een alu frame mijn zender is een graupner mx 12 de servo s zijn futuba s3152 gyro futuba gy401 speed controller rce-bl75g batterij 4200mah 16c li-po motor rcm-bl600l brusless de rotor bladen zijn de gewone kunstof bladen ik ben wel een leek in heli s maar met het forum hier en wat hulp van andere piloten moet het mij toch lukken denk ik toch
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
als je wat rond leest hier op het forum denk ik dat het overbodig word te zeggen dat een trex600 vrij link is om alleen mee aan het experimenteren te gaan tegenover het lama speelgoed.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
inderdaad ik denk dat het hier vooral om geduld zal gaan maar ik koop liever een zware heli dan eerst te proberen met kleinere en dan toch uiteindelijk een 600 te kopen 3d zal er voor mij toch nooit inzitten denk ik maar als ik wat gewone vluchtjes kan maken ben ik al zeer tevreden ik heb tijd en zal alles heel langzaam opbouwen dat hij even tegen de grond zal gaan weet je al van voor je eraan begint maar als je zo weinig mogelijk over je eigen limiet gaat moet dit toch te doen zijn terug GEDULD
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Maar ik zou toch echt AFRADEN om met deze heli in je garage te gaan oefenen, als het fout gaat, gaat het waarschijnlijk ook goed fout, je hebt totaal geen ruimte genoeg. En je zult er waarschijnlijk ook nog eens VEEEEEL te dicht bij staan. DUS, Buiten oefenen.
__________________ TREX-700 CAMHELI BeastX / 600E Pro V-Stabi / 600E AC3X in BELL-222 / HexaXL MikroKopter GPS MX-20HoTT 5.8GHz downlink / KK Quad (Saw) / FF10 2,4GHz / www.fotovideocopter.nl / www.kristalvideo.nl |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
NATUURLIJK ROBERT MAAR HET IS MET DAT BMI SPEELGOED DAT IK WAT IN DE GARAGE OEFEN ALS DE T-REX 600 EENS IN ELKAAR ZIT EN UITGETEST IS DOOR EEN ERVAREN PILOOT ZAL IK ER EERST MEE OEFENEN IN DE TUIN DAAR HEB IK 300 M2 OM TE PROBEREN EN GEEN BUREN
| | |
| | #9 (permalink) |
|
OK, even voor de zekerheid. Ik heet trouwens JOHN Waar in de buurt ligt joe plaats in Belgie?
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Hoeveel KM is dat van Dordrecht, denk je?
| | |
| | #12 (permalink) |
|
hier in een club vlakbij is er een persoon die 3 t-rex 600 exemplaren bezit en vele jaren ervaring heeft met heli s en die persoon zal mij helpen met opbouwen en afstellen alsook het aanleren om dit spul in de lucht te krijgen vandaag met een wind van 4a5 bf heb ik hem aan het werk gezien echt prachtig ik wist niet dat je zelfs met zo een wind nog kon vliegen met een heli zal natuurlijk wel te maken hebben met de ervaring
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 maart 2006 Locatie: Loenen, Overbetuwe
| Citaat:
Je zou het ook zo kunnen brengen: "Welkom muis, leuk dat je een T-Rex 600 hebt gekocht. Veel plezier met het bouwen en als we je kunnen helpen doen we dat graag. Houdt er wel rekening mee dat een 600 levensgevaarlijk kan zijn als je er onvoorzichtig mee omgaat maar het is zeker een goede beginnersheli waar je veel plezier aan kunt beleven!" Ik begin me zo langzamerhand echt af te vragen waar jullie hier nu mee bezig zijn!
__________________ Jeroen Heli's en zwevers. | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Guest
|
Ook even een berichtje plaatsen (mee bemoeien) De T-rex is idd een heerlijke machine om te vliegen, en wil je geregeld (ook met harde wind) kunnen vliegen dan is zijn formaat zeker goed. Net als jij heb ik ook met véél geduld, en niet over je eigen limiet gaan, gewoon zelf het vliegen eigen gemaakt. Veel lezen, en respect houden voor de machine en je zal er een boel plezier van hebben. Vele zijn je voorgegaan, en vele zullen je nog volgen! De keuze om na je Lama een (T-rex 600) grote heli te nemen is i.m.o. een goede keuze die je vreemd genoeg niet zo vaak ziet! Succes, en veel plezier van je heli (prima setup overigens). Greetz van Aldert |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |