![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2008 Locatie: haaften Leeftijd: 16
|
hallo ik heb pas 2 dagen een honey bee fp maar als ik naar links wil draaien stoppen de tail blades met draaien en als je naar rechts draai dan blijevn de tail blades wel draaien is dit normaal? gr wessel. |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 mei 2007 Locatie: Warnsveld
| Citaat:
Frans...
__________________ a King to fly...E-Sky HB King II, NEW Trex 450S + Logictech LTG-2100T + MX12 | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 20 januari 2008 Locatie: Genk - Belgium Leeftijd: 41
| Yep. Je tailrotor compenseert het draaimoment van je hoofdrotor. Als je naar rechts draait moet de tailmotor sneller draaien om de staart in de juiste richting te duwen, naar links vertraagt hij om het draaimoment van de hoofdrotor minder tegen te werken.
|
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Klundert (NB) Leeftijd: 29
|
gefeliciteerd rhumor!!! hoop dat je snel je heli een beetje kan sturen, maar gewoon rustig aan beetje bij beetje leren. ik ben gister weggeweest voor de volgende heli die er zo'n beetje over een jaar moet gaan staan, dat word een kit en wat serieuzer (hirobo scuedo waarschijnlijk)en waarschijnlijk dat ik dan ga overstappen op nitro. ik ben nu lekker met m'n falcon 400 bezig aan het oefenen en leren voor over iets van een jaar. als je dingen over een tijd uitsmeerd heb je er heel veel plezier van |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ a King to fly...E-Sky HB King II, NEW Trex 450S + Logictech LTG-2100T + MX12 | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2008 Locatie: haaften Leeftijd: 16
|
hallo ik eb in de 2 dagen pas 5 keer gevlogen maar meestal probeer ik he gelijk al de luct in te krijgen alleen dat lukt me nog helemaal niet een naar een minuut of 6 stijgt die al niet meer op dit is de normale accu hoort dit? groetjes wessel. |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Citaat:
Hangt even af wel type accu bij jou vliegertje zit... maar 6 min met een standaard accu is redelijk normaal... Vooral als je veel loopt te sleuren. Even een tipje ... lees even je postings na voordat op Reactie versturen drukt... hier en daar missen wat letters... of er staan er teveel... Ik weet Nederlands is ook niet mijn "goedste taal" maar toch.. 't leest allemaal wat makkelijker..
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Citaat:
Frans...W
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 augustus 2008 Locatie: Utrecht, De Meern Leeftijd: 17
| Citaat:
| |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 maart 2008 Locatie: Den Haag Leeftijd: 43
| Citaat:
Leer eerst hoveren e.d. Daarbij betekent extra gewicht een kortere vliegtijd en een zwaardere belasting van je motor. Succes.
__________________ McpX - T450SE - T500 - 6HV fbl. | |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Guest
|
Waar woon je Wessel? de honey bee FP heeft standaard een NIHM accu toch? Zon groene? 650 mAh 8.4v?? Gooi hem maar een uurtje tot anderhalf uur aan de lader dan is ie vol als ie Warm word dan zit ie al vol dus moet je hem er eerder afhalen succes |
|
| ||||||
![]() |
| Labels |
| beginner, electro, helicopter, nieuw, nikko |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |