![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 11 augustus 2008 Locatie: Utrecht, De Meern Leeftijd: 17
|
ik heb zojuist gevlogen met de honey bee fp ook al ging ik niet hoger dan 5 cm haha! :P zit nu alleen maar op de simulator te oefenen.. toch vind ik in t echt en simulator erg veel verschil qua besturing
|
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Klundert (NB) Leeftijd: 29
| zo begon ik een maand geleden ook rhumor, en het is inderdaad een stuk moeilijker als je buiten staat voor het echie...gewoon veel op de sim oefenen en langzaam aan rustig omhoog opbouwen als je m redelijk stabiel kan houden. ik zit nu op iets van 1 - 1,5m en houd m aardig goed stabiel in een maand. gewoon rustigaan oefenen en dan kom je er vanzelf, overmoedig worden heb je niet veel aan, dat geeft bijna alleen maar crashes tot gevolg...
|
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2008 Locatie: haaften Leeftijd: 16
|
hallo vandaag is de derde dag dat ik me honey bee fp heb en ook mijn eerste helicopter heb ook pas net mee eerste hovers gedaan alleen ging ik niet hoger als 20 cm van de grond maar vond het zelf al een goed begin en zit nu al weer te wachten tot dat me volgende accu vol is |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Klundert (NB) Leeftijd: 29
| Citaat:
ik heb net een halve lipo gevlogen en landde m in het gras wat net iets te hoog bleek te zijn nu maar wachten tot ik dat tandwieltje heb en dan weer volop vliegen | |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
hey heeft iemand hier het zelefde gehad met de bijgeleverde baterijen ik heb nu ongeveer 5 keer gevlogen met de bijgeleverde baterijen van de honey bee fp en het indicator lichtje staat nu al op oranje en de groenen lichtjes branden al niet meer is dit normaal of komt dit door de bijgeleverde baterijen. gr wessel. |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2008 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 55
|
Hoi, Ik heb dat hetzelfde bij mijn E-sky Lama. Deze heeft volgens mij dezelfde zender als de HP FP. Die zenders trekken veel stroom, dat schijnt dus normaal te zijn. Nadat bij mij de bijgeleverde batterijen leeg waren, heb ik oplaadbare NiMh's (3200 Mah) ingezet. Die moet ik ook na een stuk of 7, 8 vluchtjes weer opladen, circa 2 uurtjes bijladen bij 0,1C. Voordeel is wel dat je geen geld meer hoeft uit te geven aan alkalinebatterijen. Paul
__________________ Lama V4; Walkera 4#3B; Walkera CB100; depron Spitfire (100 cm); motorzwever (200 cm) |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
pow dat is wel heel handig ik denk dat me ouders het anders niet heel fijn vinden om telkens nieuwe baterijen te kopen. maar zijn die alleen bij modelbouwzaken te koop of gewoon alle winkels? |
| | |
| | #41 (permalink) |
|
Hoeft niet per se 3200 mah te zijn, alles boven de 2500 werkt wel hoor. Je kan ze overal krijgen. Paul
__________________ Lama V4; Walkera 4#3B; Walkera CB100; depron Spitfire (100 cm); motorzwever (200 cm) |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2007 Locatie: Kranenburg ( D ) Leeftijd: 33
|
Hey mannen, als ik het goed lees begrijp ik dat jullie lipo batterijen opladen met de bijgeleverde accu laders, zoek de gevaren eens op van de lipo batterijen qua ontbranden enzo want dat is een serieuze zaak koop asap een goede lader met balancer. Groetjes en keep on flying, een dag niet gevlogen is een dag niet geleeft. Maarten. |
| | |
| | #43 (permalink) |
|
Hoi Maarten, Volgens mij gaat het in deze discussie over het laden van de zenderaccu's, NiMh's dus. Neemt niet weg dat je waarschuwing mbt het laden van lipo's niet vaak genoeg vermeld kan worden. Zijn gevaarlijke dingetjes als ze verkeerd behandeld worden. Paul
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Alle grotere supermarkten, bouwmarkten, electonica winkels en kruiderniers zaken hebben wel oplaadbare batterijen te koop voor je! Daar praten we tenslotte over toch? Ik heb ze zelf van GP dat zijn groene pennlites en die zijn er in verschillende maten en mAh's te krijgen. Succes! | |
|
| ||||||
![]() |
| Labels |
| beginner, electro, helicopter, nieuw, nikko |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |