![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 20 juli 2009 Locatie: leiden Leeftijd: 33
|
ik heb een t-rex 450 xl ccp (kloon) met align onderdelen maar heb last van trillingen ik heb de rotorbladen al gebalanceerd en zonder rotor bladen is er bijna geen trilling. is er iemand in omgeving leiden die mij kan helpen afstellen (evt ook de pitch en blad spoor) ik heb een fx 18 zender ( is al ingeregeld ) |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Heb je de HK 450 soms ? Ik heb er eentje die uit de doos ook trilde, het kan best zijn dat er een krom asje in zit ook al heb je geen crash gehad.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 27
| Citaat:
Lijkt me het beste om met iemand in de buurt af te spreken om alles door te lopen of even langs een club gaan.
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2009 Leeftijd: 35
|
Hey Droopy. Misschien is het dit: 1) de flybars zijn niet goed gecentreerd (door de asymmetrische krachten die vrijkomen door het gewicht van de mainblades kunnen trillingen ontstaan. 2) je mainblades zitten te strak 3) de verkeerde rubberen dempers bij de lagers van de blades Ik woon zelf in hillegom, mail me maar als je een afspraak te maken. Groet jeroen |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 20 juli 2009 Locatie: leiden Leeftijd: 33
|
ja ik heb vervoer het is deze helikopter RCtechnics 450S 3D Electric Helicopter Kit ik heb divers upgrades van align aluminium hevels alu bladhouders alu hoofdhub en alu tail SAB carbon blades als ik draai zonder rotor bladen is de heli vrijwel trillings vrij |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2004 Locatie: Scheveningen Leeftijd: 28
|
Als jullie ergens in Den haag gaan spelen, moet je het hier of via PB maar even zeggen. komende week heb ik wel tijd en ben net bezig met het afstellen van mijn nieuwe CopterX |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 18 maart 2008 Locatie: Den Haag Leeftijd: 43
|
toevallig dat je erover begint want ik sprak gisteren Kees [Vliegerop] en toen kwam het samen vliegen ter sprake. Toen werd ook duidelijk dat we elkaar al kende van een indoor meeting in duh haag waar hij voor 'ad hoc' woonde. Ik zei dat ik jou wel een pb zou sturen om iets af te spreken. Was er nog niet van gekomen.
__________________ McpX - T450SE - T500 - 6HV fbl. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2004 Locatie: Scheveningen Leeftijd: 28
|
Ja, in die oude school was het vaak lachen vliegen idd! Dat kan jammer genoeg niet meer... Kees is idd mijn vliegbuddy. Heeft alleen net een huisje in maassluis gevonden, dus even weinig tijd.. |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 maart 2008 Locatie: Den Haag Leeftijd: 43
| Citaat:
Schiet me trouwens net te binnen dat ik je niet gevraagd heb of je de bladen ook gebalanceerd hebt op gewicht, of alleen op CG? @Sietse: Hmm, toch was hij wel in voor een meeting. Ik weet niet meer wie het voorstelde maar wel dat hij enthousiast was en het had over dat jij nog net in je 'sabbatical' zit, dus nog tijd hebt. Alleen heb ik op het moment geen auto. Jij ook niet dus het tuig vervoeren wordt lastig. Heb jij een goede vlieglocatie in de buurt?
__________________ McpX - T450SE - T500 - 6HV fbl. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| hulp, t-rex 450, trilling |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |