![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 25 april 2005 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 61
|
Ik ben eens wezen kijken in Waalhalla, het gedeelte wat volgens mij geschikt is om te vliegen is ca. 20x50m. De beschikbare hoogte is ca. 5m, het dak van de hal is wel hoger, ik schat ongeveer 6.5m, maar omdat er in het dak om de 5m afstand metalen spanten zitten, kan je die hoogte eigenlijk niet gebruiken, wellicht met een kleine heli tijdens hoveren kan je tussen 2 spanten opstijgen tot 6.5m hoogte. Verder moet je rekening houden met diverse "obstakels", dit is een skate hal, de skaters hebben hoogteverschil nodig, dus er staan op diverse plaatsen in de hal objecten voor de skaters, deze zijn soms groot en soms klein, soms laag en soms hoog, de hoogste schat ik op 1.8m, dus ter plekke heb je dan een "doorvlieghoogte" van ca. 3.2m. Toch lijkt het een leuke hal voor indoorvliegen, de obstakels kunnen juist een uitdaging zijn
__________________ < Frank_________________pa0fbk Laatst gewijzigd door fbk; 20 november 2009 om 03:55 |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 9 juni 2009 Locatie: Maarssen [UTR] Leeftijd: 42
|
Grappig dat ik dit tegenkom... wellicht dat ik ook een kijkje ga nemen En anders kan ik er altijd nog met mijn converted Multiplex Fox aan de gang, als hij tenminste op tijd klaar zou zijn.
__________________ TREX 500 ESP - TREX 450 SE V2 - Robbe AMX Jet [EDF] - F18 Hornet Parkflyer - Multiplex Fox modified to RC - Multiplex Blizzard - Kyosho Calmato ST EP 1400 - Spektrum DX6i & DX7 |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 2 maart 2008 Locatie: Ergens in Maas en Waal.. (RMVC-Cumulus) Leeftijd: 34
|
Ik ga morgen ook eens kijken. Ik ken de hal nog van jaren geleden toen het nog Latenstein BV was. Neem de Trex 250 mee
__________________ \\ Raptor 50 (Hughes 500D) - T-Rex 600 Nitro Pro Limited Edition - T-Rex 250 - KLPD EC135 (Trex 500) - Vario Bell 222 - Falke // |
| | |
| | #22 (permalink) |
|
Ziezo, de eerste Waalhalla vliegsessie zit er op Al met al vond ik het best een geslaagde meeting, het was even wennen aan de vlieghoogte en de skate objecten in de hal, maar uiteindelijk is het dan zelfs leuk om overal tussendoor proberen te vliegen Ook het aantal deelnemers viel zeker niet tegen voor deze eerste keer. Heb nog kans gezien om wat foto's te maken, ik zal proberen die binnenkort hier te plaatsen.
__________________ < Frank_________________pa0fbk Laatst gewijzigd door fbk; 25 november 2009 om 02:14 |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
Goed om te horen. Had vanavond een ledenvergadering op de vliegclub, anders was ik graag gekomen. Als het aan mij zou liggen volgende keer op een maandag, woensdag, donderdag of vrijdag...
__________________ - |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 1 januari 2003 Locatie: nijmegen
|
Inderdaad, het was gister een geslaagde meeting. Heb me erg vermaakt met mijn fox racertje. Zeker de moeite waard om eens langs te komen, neem dan wat taais mee; -Epp lage vleugelbelasting-. Ach, voor welke hal geldt dat niet Tot gauw!
__________________ Mvg Remy www.airclusive.nl luchtfotografie FPV |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2009
| Gister was de eerste indoor vlieg sessie in Waalhalla! In het begin was men nog wat sceptisch betreft de hal maar aan het einde van de avond was iedereen enthousiast! Jammer genoeg werkte de accu van mijn fototoestel niet echt mee dus heb ik niet zoveel foto's kunnen maken maar hieronder staan toch wat foto's Volgende week weer, van 17:00 tot 0:00. Tot dan! ![]() |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 2 maart 2008 Locatie: Ergens in Maas en Waal.. (RMVC-Cumulus) Leeftijd: 34
|
Hey, Gisteravond gevlogen in Waalhalla. Op het eerste gezicht lijkt de hal te laag maar na de eerste vlucht blijkt er goed te vliegen te zijn. De skateramps bieden zelfs wat uitdaging. Leuke eerste keer en zeker voor herhaling vatbaar zoniet een weekelijks event !! Zelf met de 250 gevlogen maar door insteloneffenheden van de gyro niet echt kunnen rond raggen. Instelproblemen hiervan vanavond opgelost dus ik kijk al uit naar volgende week. Heren (en dames) Tot dinsdagavond.
__________________ \\ Raptor 50 (Hughes 500D) - T-Rex 600 Nitro Pro Limited Edition - T-Rex 250 - KLPD EC135 (Trex 500) - Vario Bell 222 - Falke // |
| | |
| | #27 (permalink) |
| ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Misschien is het te zien op de foto's, de hal is tamelijk lang t.o.v. de breedte, 50x20m ongeveer, ook de hoogte onder de TL lampen (ca. 5m) is even wennen, maar blijkt "vliegbaar", volgende week weer een meeting als ik het goed begrepen heb? Er is zelfs een bar daar, heb ik zelf geen tijd voor gehad, maar wellicht iets voor huisgenoten die twijfelen of ze wel mee moeten gaan
__________________ < Frank_________________pa0fbk Laatst gewijzigd door fbk; 26 november 2009 om 03:46 |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten // Cumulus, Winssen (Nijmegen) Leeftijd: 50
|
Frank, Danny, hoeveel vliegers/vliegerinnen deden mee? Publiekers?
__________________ Vriendelijke groeten • diy motor tips • Drive Calculator • • diy motor group • Cumulus MFC • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 26 november 2009 om 14:01 |
| | |
| | #29 (permalink) |
|
Ben er dinsdag weer bij. Ron; Afgelopen dinsdag een man of 10 waarvan 3 kijkers. Mzzl
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| electra, heli, indoor, nijmegen, vliegtuig |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |