![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #121 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 7 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
|
De échte moraal: Het kan geld en frustratie schelen om er in het begin iemand bij te hebben die het al kán...
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| | #122 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 7 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
| Citaat:
Remedie: aanduiken om de R.vleugel weer aan het vliegen te krijgen. Daarna tegensturen en optrekken.
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was | |
| | |
| | #123 (permalink) | ||
| Lid sinds: 31 augustus 2008 Locatie: Dilbeek - Belgioem Leeftijd: 56
| Citaat:
(naam, adres en contactpersoon van de één en dezelfde vliegclub die al deze opmerkingen gemaakt heeft op aanvraag via PM beschikbaar, de hufters! Mijn besluit is gemaakt, dit was dus mijn allerlaatste poging om via een club te vliegen, voor mijn part mogen ze hun vliegvergunning verliezen, en dat méén ik! Citaat:
Ik vloog ca. half gas met een redelijke snelheid maar zelf met vol links roer bleef de EZ* naar rechts duiken. Achteraf heb ik o.a. opgemerkt dat de neutraalstand van het richtingsroer blijvend naar rechts uitweek na enige volle links/rechts uitslagen en dat de 'vol rechts' stand véél groter was de 'vol links' stand. Vliegen met een sim is natuurlijk véél gemakkelijker omdat het toestel per default al perfect uitgelijnd/uitgetrimd is. Ik wanhoop niet, vliegen zal hij!
__________________ Losi 8ight buggy / Xcelorin brushless - Côte d'Emeraude 1:20 zeesleper - MPX Easystar Protech Topic 400 - 2x Protech Thermal 220 - Cockpit MM 35MHz/2.4GHz - T3PM - F-14 | ||
| | |
| | #124 (permalink) |
| Dat kan ook niet anders als de rechtervleugel overtrokken is. Dus: eerst snelheid bijprikken, dan optrekken en tegensturen.
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| | #125 (permalink) |
| Lid sinds: 24 januari 2010 Locatie: Barneveld Leeftijd: 36
|
Ik gooide het gas ook dicht, maar daardoor stuurde hij waarschijnlijk juist helemaal niet meer. Had beter even volgas kunnen geven, om luchtstroming langs het richtingsroer te genereren, maar dat is nogal tegen je gevoel in.
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| brushless, easystar, propeller |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |