![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 6 oktober 2003 Leeftijd: 28
|
Ik hoorde ook wel dat het wel eens moeilijk te zien is als het wat bewolkt is, daarom wil ik ook wat fluor oranje aan de onderkant maken. Met dit model wat grijs is dan eerst een laag wit spuiten voordat de kleur erop komt. Ik had nog 60€ op me paypal staan van een refund omdat er iets niet in stock was wat ik had besteld heb maar een motor regelaar servo's accu en prop bij HK besteld Ik heb ook nog gekeken bij W&W Modellbau waar jij je Funjet Ultra vandaan heb maar komt nog 12€ verzendkosten bij, vind het wel vreemd dat de verzendkosten vanuit Duitsland altijd zoveel hoger zijn dan vanuit Engeland. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Tja er moet ergens winst op gemaakt worden Zal primair met de vervoerder zelf te maken hebben, de ene kan nu eenmal goedkoper dan de ander, vanuit, of naar een bepaald land...
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #19 (permalink) |
|
Vraag ik me ook af want kom niets tegen, wel het bestel nummer en ook het type motor maar details erover ho maar. Mocht je van plan zijn deze te kopen denk dan nog een keer na want voor 16$ heb je een veel snellere motor op 4s |
| | |
| | #21 (permalink) |
| HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy2836 brushless Outrunner 2350kv $17.57 Als je bent ingelogd is de motor 16$ beetje apart maar zo werkt die winkel Heb deze regelaar erbij omdat de normale niet in stock is HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy Super Brain 60A Brushless ESC $59.99 en die is dan $46.99 bij het inloggen... |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 20 september 2005 Locatie: Heerlen
|
Bedankt voor de tip, ik had zelf aan de volgende gedacht: HobbyKing Online R/C Hobby Store : HXT 2845 (380L) 2700kv Brushless Inrunner $13.38 en als regelaar HobbyKing Online R/C Hobby Store : TURNIGY Plush 60amp Speed Controller $34.58 |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
valt me op dat iedereen hem met relatief hoge kv, en kleine props vliegt. mijn bd5 (pusherprop schuimpje) vliegt met: - Turnigy 35-30A (1700 kv, gelijk aan een AXI 2808 ) - 7x5 TGS sport - turnigy plush 40 amp regelaar De bd5 gaat hiermee al HARD... die weegt 1kg, en heeft een HELE dikke romp.. De funjet moet daar dan toch ook wel fatsoenlijk mee vliegen? Filmpje van de BD5: (vanaf ongeveer 1m40 als ik het goed heb) kijk, mijn funjet hoeft geen 200 km/h te gaan, maar rond de 150 is hard zat...
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog Laatst gewijzigd door BadBert; 13 april 2010 om 15:51 |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 20 juni 2007 Locatie: Alken Belgie Leeftijd: 26
|
En eigenlijk nog niet afgedoken op volle gas, dat is de snelheid dat hij vlak gaat. Wat ik gedaan heb is zoals bij een zagi onderkant enkele lijnen "duc" tape gekleefd om het torsen van de vleugel tegen te gaan. Voor de rest is ie helemaal standaard! (met uitzondering van de motor dan |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Lid sinds: 12 februari 2003 Locatie: Drenthe Leeftijd: 28
|
Ik ben wel benieuwd of er veel verschil zit.. Ik heb nu nog een gare oude Funjet welke best een keer vervangen mag worden. Echter vergelijken van 2 toestellen met een 400 Watt meer aandrijving is natuurlijk niet objectief.. Hier nog een Filmpje van de oude Funjet met 1600 Watt vermogen.. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |