![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
iemand een idee of het lukt met de door mij genoemde setup?...
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 20 juni 2007 Locatie: Alken Belgie Leeftijd: 26
|
Natuurlijk gaat het met de door jou genoemde setup, geen schik voor hebben. Zelfs het met gewicht waar ik mee vlieg is hij betrekkelijk traag te vliegen zonder instabiel te worden. Net nog gaan geprobeerd en hem zo kort mogelijk traag rondtrekken... super funkistje, hij is de naam FUNjet nog steeds meer dan waardig!
|
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 6 oktober 2003 Leeftijd: 28
|
Heb de laatste tijd nogal veel uitgegeven aan rc Bij Quartel in Pijnacker hebben ze er 6 staan voor de mensen die er een willen hebben |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 19 april 2010 Leeftijd: 42
| Ik wil er graag een kopen, maar heb pas de Xeno gekocht, deze heeft volgens mij een zwaartepunt probleem. Heb van de Funjet type 1, al 3 de grond in geboord!!!!!! toch blijft het helemaal te gek. grenzen opzoeken..... het vliegt helemaal geweldig. Gr, Johan |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 20 juli 2006 Locatie: Afferden Leeftijd: 36
|
Ik kon het ook weer eens niet laten en heb de ultra inmiddels ook hij heeft gister zijn eerste vluchtjes gemaakt met een nieuwe lipo dus moest het nog effe rustig aan doen ...... zal nog wat foto's plaatsen als mijn camera weer geladen is ![]() eerste indruk is goed ! ook deze heeft de hier eerder genoemde HC-setup word vervolgd grtz Jeroen |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 april 2010 Leeftijd: 42
| Citaat:
![]() Kun je mij de exacte setup nog eens doorgeven die jij gebruikt? Alvast bedankt. Gr, Johan Laatst gewijzigd door Snakie; 19 april 2010 om 22:00 | |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 20 juli 2006 Locatie: Afferden Leeftijd: 36
|
motor : HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy2836 brushless Outrunner 2350kv $17.57 regelaar : HobbyKing Online R/C Hobby Store : TURNIGY Plush 60amp Speed Controller $34.58 servo's : HobbyKing Online R/C Hobby Store : D933MG Digital Metal Gear Servo 2.0kg/ 12g/ 0.10sec $9.79 feestverlichting : HobbyKing Online R/C Hobby Store : Lumifly Lighting system FAA Configurable $9.99 lipo : Hyperion shop zo is het wel duidelijk denk ik ...... grtz |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |