![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #137 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2003 Locatie: Hoogeveen Leeftijd: 39
|
Ik heb de funjet nu ook binnen met een hobbycity 2836-2350 motor. Ik gebruik in mijn hawk f5b 4s 3000 mah. Zal ik hiermee qua zwaartepunt ook goed uitkomen in de funjet??? p.s. mocht iemand nog een turnigy 60a regelaar over hebben......ik heb er wel interesse in het duurt mij te lang om te wachten dat ze weer op voorraad zijn bij hobbycity. |
| | |
| | #138 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 maart 2010 Locatie: Zwolle Leeftijd: 37
| Citaat:
__________________ Funjet, EZ*, MiniMag, Swift II, Stock Rustler VXL (116 km/h), Modified Speed Rustler (123 km/h), Slash 4x4 VXL, HPI Savage Flux HP XL, Savage Flux 5B (in aanbouw) | |
| | |
| | #140 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2010 Locatie: Zwolle Leeftijd: 37
| Is dat ook die Turnigy? Daar had ik niet zulke goede verhalen over gehoord en men raadde die 85A aan. Nadeel is dat je dan weer een andere programmeerkaart nodig hebt.
__________________ Funjet, EZ*, MiniMag, Swift II, Stock Rustler VXL (116 km/h), Modified Speed Rustler (123 km/h), Slash 4x4 VXL, HPI Savage Flux HP XL, Savage Flux 5B (in aanbouw) |
| | |
| | #142 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2003 Locatie: Hoogeveen Leeftijd: 39
|
Zijn deze servo's ook geschikt voor de funjet??? TowerPro Servo MG90S - RC-TOY T-rex Walkera Esky Robbe Graupner Kokam Flightpower Multiplex ...... |
| | |
| | #143 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Putten
|
bassman die zouden wel kunnen want ze zijn erg goed maar je hebt ook de MG90 en dan zonder de S en die heeft meer stelkracht daar heb ik nu een aantal van en die bevallen wel goed en zijn ook sterk. de test op rcgroups gaf ook een pluspunt voor deze servo de kracht en de prijs gr Albert |
| | |
| | #144 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
de NIET s-versies kunnen beter tegen "tegengestelde" kracht, en gaan daardoor ook langer mee. Test heeft op RCgroups gestaan. Beter pak je die mg90 die albert adviseert!
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, Xray NT18T, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz =-My Blog |
| | |
| | #146 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
Veel webshobs hebben die (hobbyking, rctechnics)
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, Xray NT18T, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz =-My Blog |
| | |
| | #147 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2004 Locatie: Tiel Leeftijd: 31
|
@ Douwe74: Beetje laat maar die Turnigy 85A regelaar is ook te programmeren via de zender. ik had het kaartje er bij gekocht maar volgens mij klopt dat ding helemaal niet. Heb hem dus uiteindelijk toch maar handmatig ingesteld met de gasstick. Regelaar wordt dan wel behoorlijk warm dus houd dat dan wel in de gaten. Er zouden ook andere regelaars zijn die ploffen in programmeer modus. Ik dacht enkele K-force series. Regelaar wordt op mijn HK500 amper warm maar goed met normaal vliegen verbruik je ook niet heel veel.
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site |
| | |
| | #149 (permalink) |
| Ik lijm al mijn schuim met 5 min epoxy, die lijmnaden zijn het enige wat overleeft in zo'n model... ok na een crash... ik zweer bij 5 minuten epoxy...
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |