![]() |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 13 maart 2011 Leeftijd: 21
|
Hee Jasper, Kan soms lang duren, dat wachten op HK. Succes met je bouw, ik heb die van mij helaas al weer in stukken. binnenkort de motormount even epoxyen en dan kan het wel weer hoop ik. Welke motor ga jij trouwens gebruiken? |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 11 december 2008 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 16
|
Gister voor het eerst gevlogen maar het ging niet zon goed als verwacht. Het zwaartepunt lag helemaal niet goed. Er moest nog 90 gram lood in de neus. Nu lijkt alles in orde dus van de week nog maar een keer proberen!!
|
| | |
| | #35 (permalink) |
|
Jasper, foto'tje? Ik vlieg zelf ook met een erg grote accu. Nu je het zegt is het misschien ook voor mij een goed idee om toch wat gewicht voorin te doen, aangezien hij bij mij ook erg instabiel vloog. Succes ermee |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 11 december 2008 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 16
|
Totaal plaatje: Motor: Onderkant: ![]() De tairaps zijn wel slim bedacht, zit lekker stevig. Lipo is makkelijk verwisselbaar. Alleen op de motormount van de swift 2 epp paste de motor gelijk. Ik moest nu extra gaten boren, niet erg ofzo. En het blokje bij de neus vindt ik wel fijn. Raakt de electronica niet snel beschadigd. Verder is het een super stevige vleugel. Op de carbon buisjes die je er zelf in moet lijmen heb ik maar wat glasvezel tape gedaan. |
| | |
| | #37 (permalink) |
|
Hee Jasper (en de rest natuurlijk) Leuke foto's. Ik heb zelf mijn epoxy gehaald maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet het type ben die met deze kou lekker gaat bouwen, de motivatie is ver te zoeken. Hopen dat die elfstedentocht-manie en de kou over is. Dit draadje zal binnenkort nog wel nieuwe foto's krijgen van mijn herbouwde motormount, iemand nog tips hoe ik dit het beste kan doen? ik heb weinig bouwervaring namelijk. groeten, |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| hobbyking, teksumo |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |