![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2002 Locatie: Eindhoven
|
Hoi, Nu ook hier nauwelijks wind een beetje zon en een heel pak sneeuw, eigenlijk uitstekend vliegweer maar....snotverkouden dus maar even niet op een veld gaan staan. Eigenlijk ben ik wel heel benieuwd of je al gevlogen hebt en zo ja zijn er foto's? Groetjes, Erik |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 27 februari 2009 Locatie: Oostenrijk, Zell am See
|
Hoi Erik, Er lig inderdaad nog een beetje sneeuw, maar aankomende twee weken wordt het hiet rond de 18 graden, en dan is het dal zeker schoon. Ik heb ondertussen een tweede piloot erbij gekocht en een andere kooi. De oude (nieuwe) is van metaal, en vooral bij de para motor die op de kooi land, schijnt in praktijk toch snel krom te gaan. Zie filmpje Stunt3 0 mit Fresh Breeze Rucksackmotor Scale RC Gleitschirm - YouTube Maar ik hoop zeker over een week de eerste vluchten te maken. |
| | |
| | #25 (permalink) |
|
Ja eindelijk dan de eerste vluchten met mijn RC Paragliders van Hacker Zie filmpje RC Paraglider in wintervlucht.wmv - YouTube |
| | |
| | #27 (permalink) |
|
Het ging inderdaad super. Zelfs de handstart ging perfect, de volgende vluchten nog even de stuurlijnen afstellen, deze waren nog iets te strak. Er was inderdaad veel thermiek, de Para ging goed omhoog. Al met al ben ik zeer tevreden met de Paragliders. Heb nog niet met de trike gevlogen, er lag nog iets teveel sneeuw, maar aankomende week 21 graden, ik denk dat dinsdag het veld schoon is. Volgende keer nog betere beelden, en dan ook vanaf de para zelf. |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2002 Locatie: Eindhoven
|
Hoi, Ik ben echt heel erg benieuwd naar het thermiek vliegen. Vooral dat is ook één van de redenen dat ik er eentje wil aanschaffen. Met degene die ik heb, lukt dat niet die is te zwaar. Ik kan niet wachten op deze paraglider. Groetjes, Erik. |
| | |
| | #29 (permalink) |
|
Ik heb al een beetje thermiek gehad. Ik denk wel dat dat moet gaan. Ik heb nog wel een mooi filmpje gemaakt, deze week; RC PARAGLIDER - YouTube Ik heb nog een linkje, over thermiek vliegen met een Hacker scherm; http://www.para-rc.de/thermikfliegen...hweizer-alpen/ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |