![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 27 februari 2009 Locatie: Oostenrijk, Zell am See
|
Hacker heeft nog een site ernaast speciaal voor de RC Paraglider Para-RC - RC-PARAMODELS by Hacker Motor GmbH In ieder geval bedankt. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 11 augustus 2009 Locatie: 's Gravenhage Leeftijd: 31
|
Alles bij hacker is eigenlijk stevig aan de prijs. Dit los van de eventuele kwaliteit van de producten die ze leveren...
__________________ FMT houtbouw Bird of Time 3m, Robbe Focus 3m, Multiplex Bonito 1.9m hotliner, Guppy 2, Salto H-101, 2,45m |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2002 Locatie: Eindhoven
|
Hoi, Die gaat er dus bij mij ook komen. Ik had deze al sinds 1993: ![]() ![]() ![]() met een 6,5 cc Saito. Hij vliegt zeer goed maar kan niet goed tegen te veel wind. Hij gaat dan 'gewoon' achteruit. Die van Hacker schijnt daar beter bestand tegen te zijn volgens de berichten en filmpjes op rc.paragliding.de. Nog even sparen dus. Groetjes, Erik. |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Hoi Erik, Ziet er mooi uit. Door iets meer gewicht onder het scherm te hangen of de voorste risers (daar waar de lijnen samen komen) iets in te korte, krijg je meer snelheid. Zowel bij een echte, als bij de Hacker Paragliders werkt het. Zie link van Hacker Trimmung des Schirms – Para-RC - RC-PARAMODELS by Hacker Motor GmbH Gert |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2002 Locatie: Eindhoven
|
Hoi, Ja dat van de voorste lijnen korter of langer maken is bij mij bekend en ik maak daar dan ook dankbaar gebruik van. De foto is genomen bij zeer weinig wind dus had ik hem zo langzaam als maar mogelijk was afgesteld. Ik hoopte wat thermiek te vangen maar dat lukte die dag niet. Verder vliegt hij prima. Maar electro is zeker ook niet te versmaden. Ik kan niet wachten. Dit wordt er weer één die mee gaat naar zee en op vakantie. Groetjes, Erik. |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Hoi Erik, Inderdaad de hele week lopen graven, zoveel sneeuw. Gisteren geprobeerd de stuurlijnen af te stellen maar het was nul wind, scherm bleef niet mooi en lang boven me staan. En vandaag is het te veel wind, dus Robin maar uit elkaar gehaald wand morgen krijg ik de aluminium servohebel binnen voor de armen. Standaard zijn ze van plastic. Gr, Gert |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |