![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2010 Leeftijd: 64
|
Hier mijn Easystar Quattro ; vier brushless pitten die gevoed worden door ook vier esc's en dus een berg goed georganiseerde bedrading Met een 2S 2200 Mah pack kan ik 20 tot 30 minuten vliegen ; onvoorstelbaar zuinig De gehele bouw is op mijn website in beeld gebracht ; button "easystar quat" ![]() Filmpje van de allereerste vlucht en vloog direct als een adelaar uit de hand weg ; wat een vogel http://youtu.be/w0DPO65VFEY Bouwverslag Untitled Document Gr Kasper |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2009 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 27
|
Gaaf idee, perfecte afwerking!
__________________ EF - Edge 540t exp ->PA Addiction->Align Trex 600->Futaba 10CP->Hyperion EOS 0720i |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
errug mooi gedaan!!!
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2007
|
Kasper, Zoals al eerder gezegd: Echt vakmanschap! Nu nog mooier afgewerkt!! Je hebt er een prachtvleugel vangemaakt! 1 Nadeel: Als hij een keer aan gort vliegt is het erg, erg zonde. Maar jou kenende pak je het rustig aan dus dat zal vast niet snel gebeuren. Ik zie hem graag binnenkort in levende lijven vliegen. Groet, Rob |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Spruce Goose was mijn eerste gedachte toen ik de foto zag
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2010 Leeftijd: 64
|
Heren ik open mijn topic en wil wel antwoorden maar zie dat anderen dat al hebben gedaan voor mij met info en plaatjes uit het bouwverslag van mijn website Mijn eerste gedachte was dat ik dit zelf zou moeten doen en mijn tweede was dat dit mij wel werk scheelt ; ben er niet uit of ik dit als prettig ervaar maar hoef nu dus bijna niets te beantwoorden ; is wel okee @ Ickarus ; de off-set platen zijn nog geen 0.2 mm dik en ook aan de onderkant van de vleugels zijn hiervan afdekplaten gemaakt en voorzien van schroefjes om bij de bedrading/ 12 laspunten naar de motoren te komen ; ook de lassen naar de vleugel servo's zijn daar ondergebracht Groet Kasper |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 23 april 2006 Locatie: Holland Leeftijd: 41
|
Mooie kist Kasper. En ook nog eentje die uniek is in haar soort.Zal geen tweede van bestaan in Holland. Morgen maar eens flink genieten op Zuidbroek. Die Easy Star Quatro zal het vast goed doen in formatie vliegen tussen de Mustang van Brutus en mijn Hell Cat. Zulk soort formaat kisten geven altijd een prachtig vliegbeeld. Tot morgenmiddag. Vr Gr E |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |