![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
En goedkoop leverbaar. Lindinger heeft namenlijk een leuke regeling. Is de doos niet langer dan 150cm, dan kost verzenden maar 6 euro (helemaal uit oostenrijk!!!).
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Guest
|
Tja, de 66 span Microjet is 49,90 MET motor en prop, dus zeg ruim 40 zonder (in theorie) Twinjet is 95 euri, dus in theorie 75 zonder aandrijving,de Twinjet is echter op veel plaatsen al niet meer te koop..... Acro Master is grote kist, 110 euro en dan nog zo'n 150 voor een geschikte brushless met regelaar..... Nu nog wachten tot een en ander ook werkelijk leverbaar is... |
|
| | #18 (permalink) |
| Guest
|
Nou moet ik wel even melden dat Lindinger altijd erg vlot is met vermelding op de site. Heb het meegemaakt met de Bat van ACT dat deze al vier maanden voor uitlevering vermeld stond Maar goede hoop dat we van de lente er mee kunnen raggen, 1 op 1 thrust is goed mogelijk met een Mega 16/15/6 en voor een enorme topsnelheid de 16/15/3 en die liggen hier allebei op de plank |
|
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
of een mega 16/20/2 met dikke lipo's........
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Turbine Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #21 (permalink) |
|
Ik denk dat als mijn eigen picojetje zn laatste landing maakt, dat ik hem vervang met deze. Hij komt spierwit uit de doos, dus je kunt lekker je gang gaan met kleurtjes, want waarschijnlijk is dat spul heerlijk te spuiten. Als et etzelfde schuim is als mijn MPX spacescooter, dan kun je dr simpelweg met Tamiya spuitlak op gaan zitten. :P
| | |
| | #22 (permalink) |
| Guest
|
Inmiddels ook al voor 50 euri gespot (linkje van Dick) http://www.hobbystar.de/catalog/prod...oducts_id=2691 Hmmmm...Zilver spuiten met oranje "tiptanks" en wat accenten en gaan..... |
|
| | #25 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 augustus 2005 Locatie: Den Haag (lid GMVC) Leeftijd: 39
| Citaat:
Is een Typhoon 6/20 wat voor zo'n kistje?
__________________ “You’re gonna need a bigger boat" Calmato Sport / het nodige schuim / Funcopter / GURU-Z 300 / V120D01 | |
| | |
| | #26 (permalink) |
|
60 euro vind ik anders best meevallen. :P En et leuke is idd dat multiplex foam gewoon spuitverf (Tamiya lexaan verf) accepteerd. Dus zon maagdelijk witte funjet heb je natuurlijk met gemak mooi gespoten. :P
| | |
| | #27 (permalink) |
|
't valt ook wel mee, maar eerst was 'ie dus 5 tientjes lijkt me echt een perfecte kist om standaard in je kofferbak te hebben liggen; moet ook goed kunnen vliegen met een beetje wind maarreee... wat denk jij van zo'n kleine Typhoon op zo'n kistje?
__________________ “You’re gonna need a bigger boat" Calmato Sport / het nodige schuim / Funcopter / GURU-Z 300 / V120D01 |
| | |
| | #29 (permalink) |
|
Ow, dus hij is duurder geworden, das minder. :P Voor standaard in je kofferbak vind ik em wat groot. Maar alsie enigzins vliegt als mijn picojetje, dan issie gek op wind. :P Wat jouw motortje dr mee kan doen weet ik niet, ik ken de specs van die motor niet. Mijn ouwe picotje vind ik een vrij lompe vleugel, maar hij vliegt gewoon heerlijk. :P Helaas is mijn picojet niet meer moeders mooiste, en je kunt erop wachten dattie (nog) een keer uit elkaar valt en niet meer te maken is. Dus dan is zon funjetje in het vooruitzicht toch weer leuk. :P Ik vraag me af wat het vleugelprofiel is en wattie weegt, vergeleken met de picojet. Dunner en lichter betekend wellicht beter vliegen met n fietsbelletje. :P
| | |
| | #30 (permalink) |
|
is een fietsbelletje niet een beetje te laagtoerig voor zo'n snel kistje? ik merk met die nieuwe accu in de Decathlon nu wel pas hoe lekker die fietsbel trekt met een 8x4-prop
__________________ “You’re gonna need a bigger boat" Calmato Sport / het nodige schuim / Funcopter / GURU-Z 300 / V120D01 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| funjet, setup |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |