![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
ik neem er 1 nee vanuit dortmund
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Turbine Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
ZamBeZi: Moah, het geeft geen "mega" toestanden, maar et vliegt lekker op een 7x5 propellor. Binnenkort eens kijken wattie doet met een 6x5.5. Warm wordt ie iig niet, dus et zal allemaal wel goed zijn. Bovendien is een pico eigenlijk niet echt gemaakt op snelheid, door dat fatsige wing profiel, dus dr zit een limit aan zn snelheid. Daarom hoop ik dat die funjet wat dunner is. Tadango: Klein broertje? Ik dacht dattie even groot was?
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Guest
|
Twinjet 91cm/Picojet 89,5cm/Funjet 79,5 cm (Microjet 66cm)..... Nu ook video op www.multiplex-rc.de |
|
| | #34 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 februari 2006 Locatie: Nevele-Vosselare Leeftijd: 47
|
Ik ga er me ook eentje aanschaffen in Dortmund. Ik heb deze motor gevonden op Kapaza! Motor 150 watt max stroom:15A gewicht: 41gr 3000 rpm/volt. Kent iemand deze motor? Ik zou hem graag gebruiken voor de Funjet. Zou dit lukken? |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 februari 2006 Locatie: Nevele-Vosselare Leeftijd: 47
|
Amai,wie zou er een Funjet kopen in Dortmund??????? Ikke,en samen met mij nog vele anderen,lekker niet dus. Hij is pas eind april verkrijgbaar en als het effe kan,op voorhand bestellen want ze gaan de vraag niet kunnen bijhouden.( goeie raad van een Multiplexmedewerker in Dortmund) Anders zou je wel eens lang kunnen wachten op die Funjet. |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
Die fun jet leek me trouwens nogal klein daar op die beurs. :S Of et is die grote hal, ik weet t niet, maar et leek net of mijn picojet wat groter is.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 augustus 2005 Locatie: Den Haag (lid GMVC) Leeftijd: 39
| Citaat:
FUNjet is een mooi kistje, 'was nog niet te koop op de beurs
__________________ “You’re gonna need a bigger boat" Calmato Sport / het nodige schuim / Funcopter / GURU-Z 300 / V120D01 | |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Nope... ik heb een projeti meegenomen ipv een funjet.... en ik denk dat ik daar geen spijt van ga krijgen
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Turbine Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Guest
|
Funjet video van Jurgen Heilig: http://airtoimedia.nl/web/upload/Jur...nJet-light.wmv Volgens Multiplex zijn de Funjet en AcroMaster in de tweede helft van mei eindelijk leverbaar... |
|
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 26 juni 2003 Locatie: Echt Leeftijd: 32
|
Ik zal even kijken of ik er een paar foto's van kan maken. Van bouwen is werkenlijk geen sprake. - servo's monteren - buisje door de romp - vleugel erop schuiven - vinnen erop schuiven - motor vast schroeven - accu en ontvanger erin Klaar. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| funjet, setup |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |