![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #796 (permalink) |
| Lid sinds: 22 april 2007 Locatie: Heffen, Mechelen, Belgie Leeftijd: 22
|
Het was dus een beperking in toeren en aantal cellen... Die heb ik, deze werkt zeer goed ! Grtz Matanza
__________________ Vliegend: Funjet, MiniMag, ParkMaster 3D, Yak =>MX-12<= Uit de oude doos: Twinstar I, Wingo |
| | |
| | #797 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
Goed, dan kan ik die wel gewoon meepakken dan. Doettie et ook gewoon als ik beslis dat ding dr finaal af te slopen? Dus gewoon *knip*?
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #798 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
Dat zal dan wel werken ja. Het voordeel van die balancer aansluiting is gewoon dat je je lipo pack ook "gebalanceerd" leeg trekt. Dus hij houdt per cel de spanning in de gaten, komt hij bij 1 cel onder de ingestelde waarde, kapt hij af (alsof je accu bijna leeg is). Op die manier gaat je lipo wel langer mee iig (als hij niet geheel gelijkmatig ontlaad, wat vaak het geval is)
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, Xray NT18T, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz =-My Blog |
| | |
| | #800 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
Nope, dat doet hij niet, want je kunt (zo was het bij iemand op de club) kiezen welke aansluiting je gebruikt
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, Xray NT18T, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz =-My Blog |
| | |
| | #802 (permalink) |
|
Dat de regelaar dus NIET gaat zeuren als je de balancer aansluiting niet gebruikt. je kunt de accu aansluiten op alleen de normale aansluiting en de balancer aansluiting er dus af halen. Ik zou de balancer wel gebruiken trouwens, maar goed
| | |
| | #803 (permalink) |
|
Ik heb nog nooit last gehad van kromme cellen, en duur zijn die accus ook niet bepaald. Maar ach, als et eraan zit kan ik et netzogoed gebruiken volgens mij. Het is extra gewicht, maar met die raketmotor van 140 gram maakt et denk ik ook geen drol meer uit.
| | |
| | #806 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Als je één cel te leeg zuigt, krijg je kromme cellen. (of kwam het nu door een wat onfortuinlijke neuslanding tijdens de eerste EasyStar vluchten ![]() Naarmate cellen ouder worden, zal er meer onbalans ontstaan. Maar als je met een FunJet vol gas vliegt, merk je snel genoeg wanneer de fut eruit is. Dan is je accu op zo'n 80% ontlading. Mooi moment om rustig te landen.
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. |
| | |
| | #807 (permalink) |
|
Hahah, ik heb mijn 3cell een keer uit mijn hoogvliegende spacescooter bebokt en die zat zonder schade half in de klei. Wat heb je dr mee gedaan? Toch niet gewoon lekker terug gebogen en door gevlogen zeker? Maargoed, accutjes gaan dan langer mee als je met zon sentry regelaar fladderd?
| | |
| | #808 (permalink) | |
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | |
| | |
| | #809 (permalink) |
|
Humor. Past et niet in je model, dan maak je dr gewoon een banaan van tot et WEL past!
| | |
| | #810 (permalink) | |
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| funjet, setup |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |