![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #856 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2007 Locatie: Putten
|
oke er zijn grenzen Sleurhut ha ha kapot krijg je natuurlijk alles en de grond geeft niet mee maar in de lucht gebeurt zoiets niet en die carbon in de lengte moet er standaard eigenlijks in want dat scheelt toch wel heel erg als je een keer op zijn neusje landt, en wat betreft de lijm ik heb hem nu al 2 jaar en al die tijd heeft hij gewoon met hittelijm inelkaar gezeten dus die por uhu of zoiets dat zal wel loslopen gr Andre |
| | |
| | #858 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
Is die gemaakt voor een latje, of buis? ik heb nog lat liggen
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, Xray NT18T, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz =-My Blog |
| | |
| | #860 (permalink) | |||
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Citaat:
Citaat:
En als je echt een beetje snelheid haalt (170km/u of meer), is het verstandig de glasvezel staaf in de vleugels te vervangen door een carbon staaf want de glasvezel staaf buigt teveel waardoor je rolroeren dienst weigeren (of in ieder geval minder effectief worden).
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | |||
| | |
| | #861 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
ik heb 5mm breed en 1 mm dik lat liggen.... kijk maar of je dat wil gebruiken, anders een latje halen @sleurhutje: zo hard zal de funjet van sven niet gaan
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, Xray NT18T, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz =-My Blog |
| | |
| | #862 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2007 Locatie: Putten
|
Nee maar een latje kun je beter niet doen, heeft in mijn ogen niet veel zin, ikzelf heb er aan de onderkant van neus tot halverwege de vleugels een 4mm carbon in zitten, hij stuiterde een keer recht op zijn neus maar mankeerde niets dus dit is erg sterk, na het per ongeluk uitgetest te hebben
|
| | |
| | #863 (permalink) |
| Lid sinds: 31 oktober 2003 Locatie: Boskoop Leeftijd: 49
|
'Vraag Ik lees dat je de romp niet mag schuren , zou deze verzwakken. klopt dit? ik wel hem namelijk netjes afwerken / spuiten Ik lees ook dat men een glasvezel matje gebruikt om de boel sterker te maken is dit nodig? thanks for the input
__________________ Must go, Zaterdag 7 mei 2011 elektro-fly in Boskoop (Zuid-Holland) Must see, Zaterdag 2 juli 2011 Dawn Patrol terrein GMVC |
| | |
| | #864 (permalink) |
| Lid sinds: 6 oktober 2003 Leeftijd: 28
|
Als je hem opschuurt met een fijne korrel maak je hem echt niet zwakker. Er word wel glasvezel gebruikt waar de motor steun komt te zitten alleen is dit misschien nodig bij 5s of meer. Nou vind ik deze constructie erg sterk aanvoelen bij de ultra de oude versie heb ik nooit in me handen gehad dus dat weet ik niet. Alleen zou ik wel een alu motor steun erbij kopen ik dacht dat deze er al bij zou zitten maar bleek alleen bij de tuning set van multiplex zelf te zitten |
| | |
| | #865 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
het enigste probleem bij hoge snelheden zijn je roeren, die buigen alle kanten op.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #867 (permalink) |
|
Nog met je funjet bezig geweest, sven?
| | |
| | #868 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
Nope, ik weet niet wat ik met de rug afdekking moet doen. Ik kan et er gewoon oplijmen en die motormount erop meppen zodat et permanent gelijmd zit, of zou het verstandiger zijn om dat op een of andere manier los te houden?
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #869 (permalink) |
|
porren
| | |
| | #870 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
Die BD5 kreeg ik anders niet fatsoenlijk uit elkaar hoor. Ik kan wel sporadisch een dotje por erop doen zodat het er niet vanaf sodeflikkerd, maar heeft die motormount dan nog wel voldoende "pak" om zichzelf er niet weer vanaf te draaien? Ik kan wel de hele motormount eraf schroeven trouwens hoor, dus als het moet kan ik er nog enigzins bij.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| funjet, setup |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |