![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #871 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
als je er TOCH bij kunt, dan zou ik de boel gewoon HEEL goed dicht lijmen....
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, Xray NT18T, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz =-My Blog |
| | |
| | #872 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
Ja ik lijm et ding maar gewoon dicht, dat komt dan wel goed. Dat verven wordt ook nog zoiets, ik ben nog niet echt overtuigd van die acryl iig. :') Ik denk iig dat ik het maar lekker simpel fluorgroen/zwart houd.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #873 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
Ach, dat acryl blijft op je scoot ook zitten Overigens zit het er nog steeds op bij die amx. Waren schilfertjes die los kwamen van beschadigd schuim (alweer gefixt en goed getest OF het blijft zitten: ja!) MAAR ik zou hem gewoon op dezelfde manier spuiten als de space scooters... buik wit, vleugels een kleurtje. (evt wat zwart)
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, Xray NT18T, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz =-My Blog |
| | |
| | #874 (permalink) |
|
Ja op die scoot blijft et wel zitten ja, want die raakt de grond nooit. Die funjet land altijd op zn pens dus dat acryl vliegt denk ik, net als bij de BD5, om je oren dan. Ik zou et doodzonde vinden als die funjet eruit komt te zien als de BD5.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #875 (permalink) |
|
gewoon net als je spacescooter doen joh. Dan is het ook goed zichtbaar trouwens, als je die acryl aflakt (met verdunde meubellak) blijft het wel zitten hoor.... Zo doet de depron koning het ook met zijn depron modelletjes... en die landen ook allemaal op hun buik. Gitsa meubellak op waterbasis gebruikt hij geloof ik...
| | |
| | #876 (permalink) |
|
Die motip blijft ook niet helemaal 100% zitten. Het probleem is dat die verf moet kunnen hechten, en ook nog eens flexibel moet blijven. Hoe dat zit met meubel lak weet ik niet, maar als die acryl niet blijft plakken kun je smeren wat je wil denk ik.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! Laatst gewijzigd door sven; 12 mei 2010 om 14:37 |
| | |
| | #877 (permalink) |
| Marktmeester Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Even een oudje weer omhoog gooien Ik ben in het bezit gekomen van een Funjet met de Mpx 3S aandrijfset #332630, ik hoop 'm dit weekend te kunnen invliegen.....
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #879 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ | |
| | |
| | #882 (permalink) |
| Ik wel in ieder geval
| | |
| | #884 (permalink) |
|
Vanavond nog even een 617FS ontvanger inbouwen, maar ik zit nog een beetje met de antennes, echt veel ruimte is er niet, heeft er iemand voorbeeldfoto's hoe dat gedaan kan worden?
| | |
| | #885 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
2 stukjes kunststof buis van binnen uit in de vleugel prikken (45 grad naar achtern). Als je de buisjes scheef afsnijd voor kan je die er zo in draaien/drukken. Daar de antennes in en klaar. Mvg Johan
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| funjet, setup |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |