![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #76 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 februari 2006 Locatie: Nevele-Vosselare Leeftijd: 47
|
Ok,bedankt. Dat zal het dan worden. Heb nog een klein vraagje: als je funjet op z'n buik op tafel ligt,hoeveel cm heb je dan van de as van de motor tot aan het tafeloppervlak? Kwestie van het al of niet gebruiken van een propsaver,snap je? |
| | |
| | #77 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
ik ben ook erg benieuwd naar het totaal gewicht straks. Mijn projeti weegt 496g en dat vindt ik al erg netjes. Deze lijkt wel beter bij lagere snelheden...
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Turbine Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #78 (permalink) |
| Lid sinds: 26 juni 2003 Locatie: Echt Leeftijd: 32
|
We hadden er 3 tegelijk gekocht. 2 zijn al klaar. 1 had een vliegklaar gewicht van 495 gram geloof ik. Scheelt dus bijna niets met je projeti. DUFOUR > Dat meet ik vanavond of morgen even voor je na. |
| | |
| | #80 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Gr.A. | |
|
| | #82 (permalink) | ||
| Citaat:
| ||
| | |
| | #84 (permalink) | |||
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 februari 2006 Locatie: Nevele-Vosselare Leeftijd: 47
| Citaat:
Heb wel al de servo's en regelaar klaarliggen. Gisteren nog de EDF 4W motor besteld bij RCtechnics,samen met wat ander spul. Denk dat ik volgende week kan bouwen???????Hoop ik | |||
| | |
| | #85 (permalink) | ||||
| Citaat:
Ik bedoelde Aaalie. | ||||
| | |
| | #87 (permalink) |
|
Ik heb de stuurstangen ondertussen vervangen door betere. Dit kan ik iedereen adviseren. Controlleer in ieder geval of de bijgeleverde stuur stangetjes niet doorbuigen. Dit was bij mij wel het geval. Hetzelfde euvel hadden de stuurstangetjes van de Easy Glider. Of ik die iets structureel verkeerd, of ze zijn gewoon te zwak. ![]() |
| | |
| | #88 (permalink) | |
| Citaat:
Het enige wat nog moet buiten de accu montage zijn de winglets en de stickers. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| funjet, setup |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |