![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 24 oktober 2005
|
Ik weet, maar als er iets is wat ik haat is het reclame... Gaaf mij dan maar wat downtime en voor de rest super host. Er zijn nog al wat sites bij ons in de fam. jan ik ook wel wat dataverkeer van mee snoepen maar voorlopig eerst zo. Eerst beetje fatsoenlijk uitziende site met goed gevulde goedbezochte database... |
| | |
| | #33 (permalink) |
| http://manuel.nl.nu/ Vandaag weer wat gedaan... Ik hoop dat het stukje bij beetje overzichtelijker word.. Iemand nog suggesties voor die 2 kleuren die steeds afwisselen? Toen ik photoshop op starte stonden deze er nog dus ik denk ik doe deze wel http://manuel.nl.nu/ |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
|
Dag beste elektrovliegers, Ik ben klaar voor de volgende reeks gegevens hoor. Dus laat maar horen....
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 20 februari 2007 Locatie: Belgium, famous for its brushless sprouts Leeftijd: 46
|
Misschien moet er wat meer reclame voor gemaakt worden... (zie mijn onderschrift) Nu heb ik reden te meer om het hele forum te bespammen
__________________ Gezocht: Kapotte Air-Ace vliegtuigen http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ad.php?t=51519 |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
Da's een goeie!
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| | |
| | #37 (permalink) |
|
Maar hoe doen we het met de online zwever versie?? Er zijn 203 hits maar er is nog geen 1 setup toegevoegd... (als je niks te doen heb mag je ook gewoon de setups uit de oude exel toe voegen) En welke velden moeten er extra voor de electro vliegtuigen versie? |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2005 Locatie: Belgium
|
mss even nog wat form checking opgooien?
__________________ RC Flying, it takes a month to learn, a lifetime to master Follow 3DCollege on twitter! |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 maart 2006 Locatie: Uithoorn
| Citaat:
Misschien de titel zodanig aanpassen dat onmiddelijk duidelijk is dat de voorbereidingen klaar zijn en het wachten is op gegevens. Bij voorbeeld"Database--Post hier uw motorvliegtuiggegevens gegevens!!"
__________________ Het probleem met vrije tijd is te voorkomen dat anderen die van jou gebruiken. Laatst gewijzigd door cdrom flyer; 30 december 2007 om 23:39 | |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 29 oktober 2004
|
hmm pcies zijn er niet veel geitreseerd in.... Dan post ik er nog maar eentje he.. Vliegtuig: Funtana depron -merk,: Didier -type : Zelfbouw -spanwijdte in mm : 930mm -AUW : 420 grams -categorie : full body shock, made from depron Motor ------ -merk en type : Robbe Roxxy 2827-34 -type : BLO -kV : 760 kv -gewicht motor : 57grams -vertraging : none Overig -------- -regelaar : towerpro, 17amp -prop : Gws 10 X 4,7 accu ------ merk: HXT type : Lipo aantal cellen 3S1p capaciteit : 1300Mah 20c Voor de prestaties van de setup twee "cijfers": één voor de kracht en één voor de vliegduur. ------------------------------------------------------------------------------------------- A= 3D, meer dan voldoende vermogen, verticale klim en prophangen mogelijk; Endurance (vliegduur) --------------------- B= 12 tot 20 minuten; |
| | |
| | #41 (permalink) | |
| Citaat:
Dus bij deze, als je dit draadje leest maar geen gegevens achter gaat laten wil je dan even de reden geven? Misschien kan ik er wat aan doen. Verder @Manuel: ik waardeer je inzet maar ben bang dat het op deze manier verwarrend gaat worden waar je nou je gegevens achter moet laten. Misschien goed om je experiment in een apart draadje te vervolgen. Je kunt mijn gegevens vrij gebruiken, daar heb ik geen enkel bezwaar tegen. @Steven Airbus: staat er bij. Dank u!
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website Laatst gewijzigd door PH_AJH; 31 december 2007 om 00:17 | |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Jongens, hierbij bied ik hosting voor bovenstaande database aan... (en evt. een .nl domeinnaam... Laat maar weten. Robert
__________________ |
| | |
| | #43 (permalink) |
|
Dank Robert. Mocht deze database een succes worden maak ik er graag gebruik van. Tot nu toe loopt het echter bepaald geen vaart. Weer 150 views erbij maar geen gegevens
| | |
| | #45 (permalink) |
|
Elektrogliders hebben we al aardig wat Bart (al kan er best nog wat bij), het ging eigenlijk meer over de gewone vliegtuigen. Tot nu toe hebben we 4 setups gekregen. En 4 van mijzelf.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |