![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Omdat ik in het zweefgedeelte van het forum geen antwoord kreeg op mijn vragen, hoop ik in dit wat meer bekeken gedeelte van het forum meer geluk te hebben - wat voor formaat spinner past er het best op de cularis ? - wat zijn de maten van de servo's die er het beste in passen ? - wat zijn de maten van de ruimte voor de accu ? Alvast bedankt voor de antwoorden |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 8 februari 2005 Locatie: Montfoort
|
Hi WuTangcl, voor dematen kan je het beste even kijken bij MPX op de site. Nano - S: Abmessungen (LxBxH) 23 x 12 x 24 mm Gewicht ca. 8 g Getriebe Kunststoff Drehmoment @ 4/5-Zellen* 11/13 Ncm Stellzeit für 40° @ 4/5-Zellen* 0,12/0,10 s Tiny - S Abmessungen (LxBxH) 30 x 12 x 30 mm Gewicht ca. 17 (20) g Getriebe Kunststoff®) Drehmoment @ 4/5-Zellen* 26/30 Ncm Stellzeit für 40° @4/5-Zellen* 0,08/0,06 s Er is voldoende ruimte voor een 3s1 2100 van Kokam (ca. 111 x 33 x 20 mm) en met een beetje wringen krijg je er zelfs een 3000 in.
__________________ mvc de vier Poorten, Montfoort |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |