![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
ik heb van mijn vrouw met de verjaardag een extra 300s gekregen van 1840 mm van jamara. nu heb ik al veel kisten op nitro dus wil ik deze op een brushless motor laten vliegen. heeft iemand een mooie setup voor deze kist en een andres waar ik het voordelig kan kopen? gr dennis uit didam |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2009 Leeftijd: 35
|
dat zou ik niet doen de exstra 300 van jamara is namelijk tamelijk zwaar ik heb hem zelf ook gehad eerst met een 20 cc 4 takt dat was veel te zwak daarna met een 45 cc thor benzienemotor en dat vloog heerlijk dees past nagenoeg in de kap aleen de demper past niet daar zou je een nieuwe voor moeten maken o ja goed advies monteer de raamkap met m 3 breekboutjes met intrekmoeren aan de achterkant en de neuskap met m 4 breekbouten in alu hoeklijn van 15x15 15 breed 1 boven 2 aan de zijkant de montage is zo veel eenvoudiger als met de parkers en de parkers kwamen er bij mij tijdens de vlucht uit vandaan trillen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| brushless setup, electro, extra300s |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |