![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2005 Locatie: Okselaar. Leeftijd: 48
|
Turnigy, Hmmm, ik heb ook al eens 1000 Watt uit een 650 watt Turnigy motor geperst, soms heeft een mens geluk, soms ook niet. Toen kon mijn MPX Mentor gewoon prophangen. Dat die lagers het niet lang uithielden hoef ik jullie niet te vertellen, dat spreekt voor zich. Globaal ben ik best tevreden, blijf trouwe Hobbyking klant.
__________________ I love the smell of Zap in the morning. "Toeval is het krachtigste wapen van het noodlot" www.diestmodelclub.be |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 16 augustus 2002 Locatie: Almere, Gooi&Eemland Leeftijd: 42
|
Ik had al eens verzonnen dat 3 watt per gram motor een zinvolle bovngrens is (300 watt uit een 100grams motor bijv.). Als je daaronder blijft loop je weinig risico op mechanische en elektrische overbelasting en hoge temperatuur. Ga je daar boven, dan moet je goed weten waar je mee bezig bent en alles netjes hebben: Rendement goed, niet continu volgas, goede koeling, props goed gebalanceerd etc... |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 12 november 2008 Locatie: De Goorn Leeftijd: 42
|
aansluitend bij Gerben hebben we nu ook ervaring met de sk 500 KV, zit op mijn SE. Tot nu toe (12 vluchten) nog geen rondslingerende magneten, eerste indruk is ruim voldoende vermogen op 6s lifepo en een 14x7 prop. Nog geen data gelogged. Wel aan de achterkant op de as het ronde borgertje met het inbusschroefje gemonteerd. Het klemveertje was al een paar mm opgeschoven naar achter. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| brushless, goedkoop, regelaar, turningy |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |