![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 april 2005 Locatie: Soest Leeftijd: 48
|
Zaterdag 16 mei 2009 heb ik samen met de heer Rob Holzmann een modelvliegtuig uit een hoge dennenboom gehaald nabij het recreatieterrein De Bergjes, bij Soestduinen. Het gaat om een Easystar van de firma Multiplex. Helaas heeft de eigenaar geen adressticker in het vliegtuig geplakt. De staart van het vliegtuig is beschadigd, maar verder is het vliegtuig in bruikbare staat. De mogelijke eigenaar kan zich melden bij Eric Velthuizen 06-12336137 of door middel van een mail aan het bestuur via de web-site Hoofdpagina - MVC Otto Lilienthal - Soest, of een Persoonlijk Bericht via deze website. De eigenaar dient de volgende bijzonderheden te vermelden. Merk+type van de ontvanger en het kanaalnummer. Soort accu met het aantal cellen. Wat zit er in de cockpitkap vastgelijmd? Ik ben benieuwd wie zich meld! Met vriendelijke groet, Eric Velthuizen Secretaris Modelvliegclub Otto Lilienthal |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 4 november 2003 Locatie: Nederland! Leeftijd: 41
|
Was het geen wildgroei? Boom was misschien een Multiplexus Taxus.
__________________ Nieuwe Schaalmodellen van HF Models en Jeti Duplex op voorraad! www.btc-rc.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 21 januari 2006 Locatie: vlaardingen
|
Hoo hoo niet zo snel ik wil wel weten hoe dat vliegtuig nou in die boom te recht gekomen was.
__________________ Jepe spitfire ,Jepe reno mustang, Jepe A4 ,jepe pyranha , blizzard, bullet , funjet 6s, sunracer,schubeler vector 10s, trex 700,Sundowner 50 op 8s ,Henseleit TDR |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 april 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 39
| Citaat:
Fijn dat de kist weer terug is bij de eigenaar
__________________ Het leven is te kort om er op een negatieve manier naar te kijken. Geniet iedere dag van wat je wél hebt! | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 39
|
Dat word dus rubberbootje, kapmes en "rambo" attitude uit de kast halen
__________________ Het leven is te kort om er op een negatieve manier naar te kijken. Geniet iedere dag van wat je wél hebt! |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2009 Locatie: Leiden Leeftijd: 51
|
Dat werd waden in onderbroek en tshirt. De eerst keer zonder schoenen maar dat was niet te doen. Mijn vrouw gebeld en zij is gekomen met een handdoek een rubber shoenen. Na meer dan een uur in de bramen vond ik mij EasyStar boven in de dornboom. Was zo blij dat ik het terug had dat ik daarna bent gaan vliegen. Twee mooie vluchten, was toch de mooite ward - lol. Schade Easystar: geen Schade zelf: zit helemaal onder de krassen moet 2 keer per dag in bad van biotex. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| easystar, gevonden, verloren |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |