![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 19 juli 2008 Locatie: Stabroek Leeftijd: 39
| Hi bedankt voor de tips... hoewel ze elkaar een beetje tegenspreken Ik heb hem volledig open gezet (100%) en zo stilletjes naar beneden afgesteld en alles is ok (wat dat betreft toch) Ik heb bij HK de Turnigy Head Lock & Standard Gyro (Digital/Analog), heb ook een digitale servo maar die heb ik nog niet geinstalleerd. Tot hiertoe ben ik tevreden. Nu zit ik weeral met iets anders... pfff mijn riem die de tail aandrijft zit precies volledig los, de tail wordt niet meer aangedreven. Ik heb het tail stukje al eens verwijderd (met het gedacht dat de riem gebroken was) maar ik kan de riem er niet uithalen. Hoe kan ik dit het beste en op een snelle manier oplossen? Enig idee waar ik eerst moet kijken, waar het probleem ligt, Moet ik heel de heli opengooien, of bestaan hier ook trukjes voor?? |
| | |
| | #33 (permalink) |
|
Hi, Staart probleem (loszittende belt) heb ik opgelost Na het demonteren en monteren van enkele onderdelen! Ondertussen weer een paar keer "gehooverd" en zit weer met het schudden van de staart (heli). Ik merk wel dat er een slag zit in mijn rotor. Mijn schuld... ik heb zachtjes de grond geraakt en dat mag je natuurlijk niet doen. Dus ik weet weeral waarmee ik mijn dag kan vullen, main shaft verwijderen en een nieuwe plaatsen... haha zo leert ge uwe heli pas kennen!! Weet er soms iemand welke merken ik er kan in plaatsen? Of welke onderdelen nog passen op de twister? Nog een prettige dag en tot.... Groeten, Erik |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
Yep we doen ons best... Ondanks dat ik nog niet echt iets heb kunnen doen bevalt het mij wel. Een beetje prutsen nog eens proberen nog wat prutsen... eens tegen de grond vliegen, veel meer prutsen.... Groeten, Erik |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |