![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 6 juli 2003 Locatie: Katwijk Leeftijd: 37
|
Moge, Lees op de Interwebs dat de Jive een kleine NiMH/NiCD parallel aan je BEC kan laden en onderhouden, zodat je in geval van nood (Lees: Compleet afgefikte regelaar) nog een voedingsbron hebt voor je electronica. Wie gebruikt dat? Het lijkt me namelijk best onhandig dat je dan je hoofdaccu moet aansluiten en daarna je secundaire accu, die je ook nog eens ergens kwijt moet... Groetjes, Ton.
__________________ Depri worden? Tjek dit! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2008 Locatie: Brabant Leeftijd: 40
|
hoi Ton, De jive heeft een zeer goede bec onboard,toch heb ik een klein 800mah eneloop nimh pakketje als buffer maar meer voor mijn eigen gevoel.Is dus niet nodig maar als je heli toch genoeg power heeft maken die paar grammetjes extra gewicht(en zekerheid) ook niets meer uit.
__________________ Poweeeerrrrrrrred by Scorpion & Kontronic Mikado logo 600 VStabi |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 6 juli 2003 Locatie: Katwijk Leeftijd: 37
|
Met de 6s5000 Turnigy's is tie ook een beetje staartlastig...Dus kan ik het gewicht wel gebruiken. Alles beter dan een stukkie lood zonder functie meenemen toch
__________________ Depri worden? Tjek dit! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2010 Locatie: bemmel Leeftijd: 26
|
ik heb deze functie ook op me logo 10 met een kontronic jazz regelaar. ik zet altijd eerst de ontvanger accu aan en daarn de normale vliegaccu. de spanning blijft nu mooi stabiel met digitale servo's |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |