![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2009
|
Hoi, ik heb een spektrum AR6110E. Bij mijn HK450 zet ik eerst de helikopter aan, daarna pas de afstandbediening. Waarom doe ik dit : zodat ik niet de heli per ongeluk de heli beweeg, waarvan de gyro in de war kan raken. Hier heb ik een AR6200, en het werkt perfect, het lampje blijft continu branden, ook op de gyro. In mijn EP100 heb ik een AR6110E. Als ik hier de de heli eerst aandoe en daarna de afstandsbediening, gaat het lampje knipperren. Ok, dan zet ik de afstandbediening eerst aan, en daarna de heli, dan begint de gyro te knipperren ( Turnigy/Telebee 302 ), Even uitzetten, en weer aan, dan gaat de ontvanger weer knipperren. Hoe doen jullie dat met die AR6110E, zodat ie niet gaat knipperren ? b.v.d.
__________________ Gaui 100SE & 200V2 R.i.p. HK450 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Zorgen dat de gyro in hh modus staat als je hem aanzet, zonder zendersignaal zal hij niet weten wat zijn taak is en gaat knipperen. Dus altijd eerst de zender aan, wellicht zit de fout daar. Probeer anders reverse op het gyro kanaal eens.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |