![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2010
|
beste leden van dit forum, allereerst zal ik mij even voorstellen. ik ben david en woon in den haag. ik rij brandstof en elektro en FG. onlangs ben ik overgegaan op helicopters en heb al wat leuk speelgoed: walkera cb100 2x mini titan. heb er ook een nieuwe zender bij gekocht, de futaba 6ex. maar normaal geef ik met links gas en nu is het omgedraaid. kan ik dit omswitchen? bedantk alvast! Laatst gewijzigd door david881; 8 juni 2010 om 20:56 |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 juli 2008 Locatie: Soesterberg Leeftijd: 41
| Citaat:
Rateltje op z'n plaats zetten en door schroefje meer of minder aan te draaien druk varieren (beetje bijbuigen kan ook). Goed kijken hoe het zit voor je de boel losmaakt
__________________ PH-1320 MSF Ls-4a wl Totally electric ! | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 5 mei 2009 Locatie: middelburg Leeftijd: 46
|
Heb zelf ook deze zender aangeschaft voor heli gebruik,bevalt tot zover goed. In de handleiding op blz 6 staan een paar fotos van waar je moet wezen voor je stick verandereing. En op bladzijde 34 hoe je de mode moet veranderen. Als je die niet hebt kan ik je een kopie sturen van de bladzijdes indien je dat wenst phil
__________________ trex450 sport > nine eagles solo pro v1>trex 250 met md 500d romp>hk 250 gt met md 500e romp> futuba t7c |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 januari 2010 Locatie: Twente
| Citaat:
Maar vooral veel heel veel lezen. En zoek even de video's van Finless Bob daar heb je nog meer aan. Succes. | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 10 september 2009 Locatie: emmeloord Leeftijd: 15
|
hier een plaatje van binnen in weet je hoe het er uit ziet http://heatarmor.com/joomla/images/s...taba6ex_24.jpg
__________________ altijd weer die brandstof vliegers....... |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 15 mei 2008
|
Het begint weer beter weer te worden dus wij zijn onze heli's ook weer aan het klaarmaken voor de eerste vlucht. Ook wij hebben de Mini Titans (en de 6EX) en vliegen ergens bij Kijkduin. We wachten nog op een paar onderdelen |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2010
|
bedankt alvast voor de reacties! heb de titan bij quartel gekocht. heb daarom ook gevraagd of ze hem daar willen afstellen samen met mij. dan heb ik iig een basisafstelling waar ik mee kan beginnen. @ skidz bedankt voor je aanbod! ik kijk even hoe het bij quartel verloopt maar ik moet ongetwijfeld nog veel leren! @perplex wanneer zijn jullie van plan te vliegen? zou dan graag willen komen kijken en wellicht neem ik mijn titan ook even mee! |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 6 juli 2003 Locatie: Katwijk Leeftijd: 38
|
@david881: np, dat leren gaat vanzelf. Stapje voor stapje, met veel inzet, maar vanzelf. Zolang je er maar tijd in steekt! @perplex: Daar ben ik ook wel benieuwd naar :P
__________________ Depri worden? Tjek dit! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 15 mei 2008
|
@david881: ik denk dat we aankomend weekend nog niet gaan redden, onze onderdelen hebben namelijk douane problemen @Skidz: hahaha, jij hebt zeker trek in pannenkoeken! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |