![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
| Citaat:
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2010 Leeftijd: 35
|
Ik heb zo'n lipo guard van HobbyKing. Fijn ding en telkens opnieuw heel nauwkeurig. Als hij *tuut* *tuut* *tuut* doet terwijl het rode lampje flikkert, dan is het tijd om te stoppen met vliegen. (sterke formulering, ik weet het Bij het opladen kan ik dan telkens aflezen dat de batterij +- voor 85% is leeggevlogen. Normaal vlieg je een lipo best maar voor zo'n 80% leeg, 85% lijkt me ook nog aanvaardbaar. Vlieg je nog langer, dan neem je waarschijnlijk risico's. Bij de HobbyKing lipo guard is vliegen tot constante *tuut* en een constant brandend rood lichtje 90% en meer leeggevlogen. Maar dit wil je niet, de spanning zakt namelijk sneller op het einde van de capaciteit van de lipo. Bv. voor een 2200 mAh lipo mag je max. 2000 mAh leegvliegen, anders begeef je je in de gevarenzone en riskeer je de lipo te beschadigen.
__________________ Bouwverslagen: HK450GT (met spijt in het hart verkocht), Multiwii tricopter (voorheen zelfbouw eenvoudige en goedkope tricopter), Ardupilot Mega hexacopter, Multiwii Quadcopter |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
|
Hey De buzzer sluit je aan op de balanceer kabel van je accu, met de - van de accu op het - pinnetje van de buzzer. Groeten
__________________ >> Ossekopf Divisie! << |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Wat zegt de handleiding van de buzzer?
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |