![]() |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
Hallo, ik zag op de 3DMasters een , voor mij, nieuw merk staan : MKS servo's. De specs zagen er indrukwekkend uit : brushless motoren, 7.4V, dus direct voor 2s lipo geschikt alsmede schuine gears wat betekent dat de tandwielen veel sterker zijn , vrij uniek volgens mij ! Ze werden vertegenwoordigd door een Duitse shop.[ Heeft iemand al toevallig ervaring met dit (Taiwanese) merk ? Bas
__________________ Compass field rep. Compass 6HV V-stabi 5.0, Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2004 Locatie: Tiel Leeftijd: 31
|
Hoi, Ik weet dat ze deze in HK verkopen. Of het echt dezelfde zijn laat ik even open. HobbyKing Online R/C Hobby Store : er wordt redelijk goed over geschreven. Zelf geen ervaringen mee. Tenminste net even gekeken. Heb een Giro en een servo op een Wasp V4 zitten (380 sized heli) en dat werkte in ieder geval beter dan het originele. Alleen heb niet meer gedaan dan hoveren met die heli dus echt een review kan ik niet geven. deze servo http://hobbyking.com/hobbyking/store...idProduct=6813 En dacht deze giro http://hobbyking.com/hobbyking/store...idProduct=6755 inmiddels turnigy geworden. Al zal je vast groter spul zoeken
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site Laatst gewijzigd door d.knoppers; 26 juli 2010 om 20:53 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 30 december 2007 Locatie: Brugge (Belgie) Leeftijd: 34
|
een duitse shop? ik ben ervan overtuigd dat ze (ook) bij COMPASS lagen. (met duitse shop? wil ik zeggen dat ze bv niet bij freakware lagen) die werken daar al e tijdje mee. Daar hadden ze een openservo waar je idd de metal gears eens kon goed kon bekijken
__________________ Logo 400- Compass 6HV - Logo600SE All BeastX -FF8Super Laatst gewijzigd door ketnet; 26 juli 2010 om 21:20 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2005 Locatie: Uithuizermeeden Leeftijd: 43
|
google levert de fabrikant op We are R/C hobby expert makes in Taiwan en de distributeur Germany,Austria,Switzerland Exclusive DistributorMTtec German MKS Site: MKS Servos - Index Business Shop: MTTEC - Index Email: info@mttec.de jan
__________________ T14MZ 2.4Ghz / Vario Acrobat 23 cc benzine / JR airskipper OS 50 hyper / Revolution E-CF 12 S Kontronik Pyro Jive 80 HV ****** Vliegen is een hobby,heb je hobby lief ****** |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 8 april 2008 Locatie: Reuver Leeftijd: 26
|
Ik vlieg al geruime tijd met MKS servos op mijn Atom 500. Ze bevallen mij zo erg dat ik in mijn buidel heb getast en ook MKS servos heb gekocht voor op de 6HV! Voor mij geen ander merk meer...
__________________ Compass Team Pilot - Paul Dunn MKS Servo / Helicanopy.nl / KBDD / MTTEC |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 april 2005 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 61
| Citaat:
Ze hebben wel 7.4V types, maar die hebben dan weer geen brushless motor
__________________ < Frank_________________pa0fbk | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Locatie: Alphen aan den Rijn Leeftijd: 36
|
Ik heb ook mks servo's op mn 500 size gehad en deze bevielen me erg goed. Zelfs tegen een flinke crash waren ze goed bestand. Ze hebben ook een paar snelle tail servo's voor hele intressante prijzen, ik had ze bij hobbyking vandaan. Dit zijn trouwens ook MKS servo's maar dan met een turnigy sticker er op en een turnigy prijs uiteraard HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy BLS950 Digital Brushless Cyclic Servo 11.5kg/.12sec/56g_ HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy BLS980 Digital Brushless Heli Rudder Servo 3.1kg/.03sec/58g_ HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy HV-380 Digital HV-3S Servo 10.40kg/ .030sec / 79g HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy HV-787 Digital HV-2S Servo 8.44kg/ .033sec / 67g HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy DS480 Digital Servo 1.85kg / .068sec / 10.9g
__________________ Binnenkort eindelijk m'n Henseleit TDR !! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Guest
|
Ik gebruik ook al geruime tijd de Turnigy BLS980 rudder servo i.c.m. V-stabi. Hij bevalt zo goed dat ik voor de komende heli ook de Brushless servo's op de swash plaats. Het lijkt misschien wat goedkoop, een Turnigy servo, maar het is beslist geen verkeerde koop geweest! Vriendelijke groeten, Aldert |
|
| | #9 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
inderdaad bij hobbyking te koop, met een andere sticker dan de turnigys ... of het inwendig dan ook identiek is, tja, wie zal het zeggen. De vraag blijft wat ze op de lange duur doen, dus na een 200-tal vluchten. Voor die prijs op zich best een gok waard. @Frank: inderdaad bestaat de combinatie hv en brushless niet, da's een gemiste kans. Coreless motor is dan wel weer beter dan borstelmotor dat wel. MKS komt wellicht ook van een fabriek die servo's onder meerdere namen uit brengt. Zo las ik laatst dat Savox hetzelfde als Align zou zijn, of dat waar is weet ik niet ... Bas
__________________ Compass field rep. Compass 6HV V-stabi 5.0, Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
nou moe, kom ik bij toeval dit tegen, even opletten dus .... ! Zie ook deze link : We are R/C hobby expert makes in Taiwan 公告類別: 公告事項 公告主題: HV767 and HV787 are not suitable for Flybarless 發 佈 者: MKS 公告內容: These days some consumers have got our new catalog. However, there is something confusing on page 10, with the page title written, “Ultimate 3D and flybarless System”. Because of the title, many people misunderstand that all of HV series servos can apply to flybarless system. In fact, only DS 760 and DS 670( will be available soon) are highly recommended for flybarless system because servos used in flybarless system need a HIGH-END MOTOR. If you still want to use other HV servos, such as 767 and 787 in flybarless helicopters, the motor will get burned easily after several flights. We are sorry for the misunderstanding. If you have any suggestions, you are welcome to send us letters. Bas 公告類別: 公告事項 公告主題: HV767 and HV787 are not suitable for Flybarless 發 佈 者: MKS
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 1 november 2009 Locatie: Herentals - België
|
zonde dat de DS760 en/of de DS670 nog steeds niet beschikbaar zijn. ik zou ze best willen testen.
__________________ TRex 450 Pro Vbar + BeastX -Compass 500 - Compass 6HV - Prôtos 500 BeastX - Logo 400 Vbar |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 8 april 2008 Locatie: Reuver Leeftijd: 26
|
Vlieg al een tijdje met mijn BLS950 en BLS 980 op mijn Atom 6HV FBL(allemaal op 6.8V). Ben er zeer tevreden over! Vandaag zag ik ook dit op rcheliresource, best intressant! RC Mania Put MKS Servos To The Test | RC Heli Resource
__________________ Compass Team Pilot - Paul Dunn MKS Servo / Helicanopy.nl / KBDD / MTTEC |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |