![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 2 oktober 2008 Locatie: nijkerk Leeftijd: 42
|
hoi misschien is het al besproken maar het volgende .in hover begon mijn t450 te overcorrigeren. bedoel dus hij draait met de klok mee van boven gezien . al vanalles gecheckt en het forum doorgespit en geprobeerd maar niks gevonden tot nu toe . setup : gy 401 futaba servo mpx nano pro digi. zender t6exp gain 40 in hh 37 in rate dus zoals ik er nu tegen aan kijk is de gyro naar de eeuwige vliegvelden. ow voor ik het vergeet te melden de gyro heeft wel een harde landing mee gemaakt [lees een boom strike ] als ik nog wat vergeet te melden hoor ik het graag mvg sander Laatst gewijzigd door sanmos; 11 augustus 2010 om 23:46 Reden: aanvuling |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Correction direction verkeerde kant op? dus de N-R switch op de gyro miss omgegooid?
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Den Bosch Leeftijd: 36
|
Ik denk dat je de middenstand opnieuw moet inregelen op de gyro. Stel een vliegmode op normalmode en een vliegmode op heading hold, . zet de schakelaar op normal mode en switch een paar keer heen en weer tussen normal en hh.(eindig in HH) Lampje op de gyro zal paar keer knipperen. De gyro op nieuw opstarten in HH en je probleem is waarschijnlijk opgelost, mits alles mechanisch in orde is natuurlijk. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 2 oktober 2008 Locatie: nijkerk Leeftijd: 42
|
@ anko : heb ik gescheckt dat functioneert goed @gevaho: dat was het dus waar ik overheen gekeken had de gyro was ze middenstand kwijt . en nu ik erover nadenk weet ik ook waarom ik had hem uitgezet in hh en toen weer aan met accu verwisselen mvg sander |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2008 Locatie: Brabant Leeftijd: 41
|
OK goed zo probleem opgelost correctie dus de verkeerde kant op.( kun je altijd controleren,duw je de staart van je af komt de de tailslider naar je toe en visaversa).
__________________ Poweeeerrrrrrrred by Scorpion & Kontronic Mikado logo 600 VStabi |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Den Bosch Leeftijd: 36
| Citaat:
Dat hoeft niet altijd zo te zijn. Ik heb mijn blad grips omgedraaid zitten op mijn pro en werkt dus niet zo. Je kunt beter naar de stand van de tailblades kijken om zeker te zijn welke kant erop gestuurd wordt. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |