![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 11 augustus 2010 Locatie: Leiden Leeftijd: 37
|
Ik heb een Hyperion EOS615 duo 3 lader gekocht, in mijn schuur heb ik een suzuki aggregaat 500 watt, ik wil deze gaan gebruiken voor op het veld. Ik laad voor miijn TRex 600 6s 4500 Mah akkuus. Welk vermogen voeding zou ik het beste kunnen gebruiken en welke spanning? 12 of 24Volt? Kan iemand mij adviseren? mvrg Chris |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 17
|
500 Watt, dan kan je een voeding van ong 480 aan de uitgang hangen.. Uiteraard een 24V voeding, lader kan het hebben en je kan dan sneller grote accus laden dan met een 12V voeding.
__________________ Sponsored by Hobbymaniac, Gens Ace Batteries , RCbearings Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2006
|
Als de aggregraat geen inverter(vuile wisselstroom afkomstig van de generator wordt met behulp van electronica omgezet in een schone wisselstrrom) heeft, dan geen geschakelde voeding nemen.Die gaat zeker kapot.Je kan wel een voeding nemen die een ouderwetse trafo heeft.Volgens mij heeft Graupner eentje die 12 volt, 40 Ampere kan leveren.Weet alleen niet zeker.
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |