![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 18 augustus 2009 Locatie: Gelderland Leeftijd: 33
|
Ik heb de KDS 450S met daarin de KDS Micro servo 9g. Nu wil ik nieuwe servo's bestellen maar heeft iemand enig idee of ik daar de Towerpro micro servo 9 gram voor kan gebruiken? Micro Servo 9 gram TowerPro - 25cm kabel of wellicht de Towerpro mg90? http://www.lightinthebox.com/Towerpr...&in_page_idx=1 Bedankt voor jullie reactie Gr Padre
__________________ Lama V4 Upgrade / KDS450S (2,4Mghz zender) -> Ge-upgrade naar full metal/ Picooz heli(tje) Laatst gewijzigd door Padre; 28 augustus 2010 om 23:27 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Den Bosch Leeftijd: 36
|
Ik heb een tip voor je . Neem de Towerpro MG 90 zijn digitale servo's met metal gears . Zijn sterk en erg crash bestendig. Ik heb deze altijd op mijn copterx heli's gevlogen naar volle tevredenheid. Let op je hebt ook een S versie van deze servo deze zijn de oude modellen Micro Servo 14 gram Metal Gear TowerPro Kijk ook eens op Ebay voor deze servo. Kun je soms erg voordelig aankomen per 3 of 5 stuks!!!! Deze passen zo in je KDS. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 18 augustus 2009 Locatie: Gelderland Leeftijd: 33
|
Ben er inmiddels achter dat ik de Towerpro's 9g SG90 inderdaad als vervangers kan gebruiken..deze kan wmb gesloten worden. Thanks
__________________ Lama V4 Upgrade / KDS450S (2,4Mghz zender) -> Ge-upgrade naar full metal/ Picooz heli(tje) |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Den Bosch Leeftijd: 36
|
Niet de SG 90 ![]() Neem de MG 90 van towerpro (ook niet de S versie). deze dus Micro Servo 14 gram Metal Gear TowerPro zoek ze ff op ebay. Kun je er 5 voor 50 euro bestellen incl verzenden ik meen bij http://www.rc-toy.de/ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |