![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 20 juli 2009 Locatie: Lochem Leeftijd: 17
|
Hallo, Ik was een tijdje gestopt met het vliegen van RC helicopters.. Maar ik ben weer van plan het helicopter vliegen weer een schone lijn te geven. Nu mijn vraag; Ik heb hier een T-Rex 450 se met een dx6i, maar welke receiver kan ik voor dit model het best gebruiken? De AR6100 of de AR6100e? Gr Justin
__________________ [Trex 450 SE] [SAVOX SERVO OP DE SWASH] [LTG-2100T LOGICTECH GYRO] [LTS-3100G OP DE STAART] [SPEKTRUM DX6I] |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 14 april 2009 Locatie: Het land van Maas en Waal Leeftijd: 22
|
Volgensmij is het enige verschil dat de AR6100 de servo aansluitingen bovenop heeft, en de AR6100e de aansluitingen aan de zijkant. Ik kan 't mis hebben hoor.
__________________ |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 november 2009
| Citaat:
__________________ Rechtdoor vliegen is een kunst !! http://www.mvcsunflyers.nl/ http://www.flytobiggs.com/ | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Zijkant, meer de achterkant. Voor een 450 heli is een 6100e een goede keuze omdat je dan simpel de servostekkers in je ontvanger kan pluggen zonder een vervelende bocht te moeten maken. Beetje afhankelijk hoe je de ontvanger plaatst natuurlijk. Bij mij zit de ontvanger zo geplaatst:
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire Laatst gewijzigd door Burp; 1 december 2010 om 17:42 |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Haha als dat alles is.. Ik dacht dat de ene meer geschikt was voor vliegtuigen en de andere weer voor helicopters etc.. Iedergeval bedankt voor jullie snelle reactie Gr Justin
__________________ [Trex 450 SE] [SAVOX SERVO OP DE SWASH] [LTG-2100T LOGICTECH GYRO] [LTS-3100G OP DE STAART] [SPEKTRUM DX6I] |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2010 Locatie: Doordeweeks: Den helder, Weekend: Krommenie Leeftijd: 23
|
Wat voor stof is je frame? Als je een carbon frame hebt dan wordt er afgeraden om een 6100 in te doen. Dan is het beter om een AR6200 te plaatsen of een AR6255
__________________ ||Gaupner 47g micro heli||T-rex 450 sport 3G FBL||T8FG||R6106HF||Wishlist: 600 size Elektroheli Vereniging Alkmaar: http://www.mhc-eva.nl |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Hier is het nodige aan tests en commentaar te vinden over AR Radio Controled Model Reviews
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Ik heb hier trouwens nog een AR6200 Receiver liggen.. Maar de receiver heeft geen antennetjes meer ooit gekomen door een crash.. Is dit nog te fixe? Of is dit gewoon voer voor de prullenbak Gr Justin
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Terugsturen naar Horizon, die kunnen m waarschijnlijk wel voor een kleine prijs voor je maken dan.
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
ik bedoel meer of dit zelf nog te fixe is? Zo niet dan is dat inderdaad een optie. Gr Justin
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |