![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2009
|
Hallo, ik heb een nieuw motortje in mijn heli zitten, de Turnigy 2215H. Als ik gas plotseling omhoog doe, lijkt de motor even te snel te versnellen, na een kort moment is het weer zoals normaal. Nu moet ik mischien de timing van de ESC anders instellen, alleen zie ik niet staan op de site waar ik deze motor heb gekocht, hoeveel polen het zijn. Normaal had ik altijd een Turnigy E500 motor erop, die is 6 turns, staat op de site. Iemand die weer op welke timing setting deze motor hoort, of hoeveel polen deze is? Wat zou het anders kunnen zijn? b.v.d.
__________________ RTF450 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
inrunner =low/medium 2 tot 4 pool outrunner = medium/high 6 pool outrunner en meer high. Is me ooit verteld op het boekje wat bij me turnigy plush esc zat.
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Een bussie, een bussie, een bussie vol met polen....
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |