![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 19 april 2009 Leeftijd: 28
|
hallo, ik vlieg al een tijdje heli, (copterX 450 AE v2) maar met een knaken zender van esky, aangezien ik langzaam meer kan dan "simpel" rondvliegen en de huidige zender uit de oertijd komt, (wat toch in mijn ogen prima vliegt) heb ik afstelfuncties nodig om mijn heli verder te perfectioneren en er het maximale uit te halen.. ook wil ik er op korte termijn een andere fbl heli naast gaan kopen en ook zie ik mij in de toekomst ook nog weleens een schaalheli bouwen.. nu ben ik begonnen aan de zoektocht naar een zender waar ik weer een paar jaar mee verder kan.. en heb deze 4RC (For Radio Control modelbouw) gevonden. is dit een goede zenderkeuze of is er prijs qualiteit wat beters op de markt? wat ie moet kosten maakt niet zoveel uit maar wil natuurlijk wel waar voor mijn geld. ook hoef ik geen superdeluxe 200 kanaals zender waar ik toch alleen maar last van heb, maar wil wel een extra kanaaltje voor e.v.t. latere schaalrompjes.. alvast bedankt groet
__________________ CopterX 450 V2... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 16 mei 2010 Locatie: Ergens bij Rotterdam in de buurt Leeftijd: 44
|
Ja is een perfecte zender. maar als je in de toekomst een schaal heli wil kijk dan eens naar een 8 of misschien 10 kanaals zodt je eventueel je model kan uitbreiden met diverse extra's zoals intrekbaar landings gestel verlichting enz, enz. maar verder is het een goede keus. kijk ook eens iets verder op internet prijzen kunnen aardig verschillen. succes.
__________________ Align T-Rex 600-- T-Rex 450 pro in Airwolf romp van Heliartist--Micro F4u Corsair van Parkzone. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 26 november 2009 Locatie: Zwolle, Nederland Leeftijd: 26
|
en houdt er rekening met: Wil je ooit brandstof gaan vliegen, dan heb je al een 7 kanaals zender nodig. Misschien niet geheel onverstandig om toch naar de 8/10 kanaals te gaan. M.B.T. Futaba; erg makkelijk in gebruik en prima zenders naar mijn mening (kep hem zelf ook :P ) Succes !
__________________ Esky Lama V4 - Align Trex 450 sport - HK450v2 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
De ff 10 is dan toch wel een aanrader... 8 kanalen vol instelbaar, 2 schakelkanalen (licht aan/uit bv) Deze is ook zeer ruim voorradig en gebruikt, dus instellen moet dan ook niet zo'n punt zijn
__________________ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Overweging bij en tips voor aanschaffen van een zender: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...er-kiezen.html. (sticky/belangrijk in het beginners subforum)
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |