![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2009 Locatie: Meer (Belgium) Leeftijd: 34
|
Ik heb deze servo's gekocht en wil deze gaan gebruiken als swash servo's op mijn Compass 6HV FBL. ![]() Nu zijn er nog niet veel bruikbare recenties op HK te vinden en ook niet op andere fora. Graag zou ik deze servo's wel even willen testen voordat ik ze inbouw, maar weet niet goed hoe ik dat het beste kan gaan doen. Iemand suggesties? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 22 januari 2010 Locatie: Breda Leeftijd: 26
|
tja, of wachten totdat andere ermee gevlogen hebben. Of zelf het proefkonijn zijn. Je kunt nooit zelf een duurtest uitvoeren buiten de heli. tenzij je er 4 hebt besteld en 1 wil opofferen voor de duurtest... ik krijg het momenteel niet gevonden maar volgens mij waren er wel apparaatjes om de servo deadband te testen. Dat zou in dit geval wel heel interesant zijn Laatst gewijzigd door djamgils; 28 december 2010 om 19:53 |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
| Citaat:
hoezo vreemd, er hoeft geen mechanische stop in om de slag van de potentiometer te begrenzen. uses a Magnetic Rotary Encoder in place of a traditional potentiometer En als je geen proefkonijn wilt zijn had je een gangbare/goede servo moeten kopen, kost alleen wat meer.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Review op Radio Controled Model Reviews is in-da-works. -> Preview: HK's new Magnetic Induction servos
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 29 december 2010 om 02:05 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Wat een vrolijk kaal mannetje! Die is echt blij met zijn werk!
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
Maar hij gaat de servo testen op een vliegtuig, en dat is niet waarvoor ik ze voor ga gebruiken. Weet iemand of de 10,5 kg torque bij 6v ook echt 10,5 kg is? | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2004 Locatie: Capelle aan den IJssel Leeftijd: 49
| Als je goed kijkt in het filmpje zie je wel waarom hij zo kaal is
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
| Citaat:
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
Of je dat verder in kunt stellen weet ik zo niet. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |