![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
|
Hey Ik heb hem nu ingesteld op 1520us/250hz. Net even 2 accutjes leeg gehovert in de tuin, en de staart blijft strak op zn plek! Groeten
__________________ >> Ossekopf Divisie! << |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2009
|
Oh dat is top, werkt ook met de kleine turnigy ds480 ? wauw, hebbe hebbe hebbe. Die GY520 was veelste lomp voor een kleine heli met zo een joekel van een servo. Ze maken presies wat ik nodig heb! Super. Zou je ook een fototje kunnen laten zien hoe het eruitziet ? Ik heb zelf die gammelle gyro-plaat ertussenuit in de HK250gt
__________________ RTF450 Laatst gewijzigd door Molen; 16 januari 2011 om 14:58 |
| | |
| | #18 (permalink) |
|
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
| Citaat:
En volgens mij kan je daar ook gewoon een kleine digitale servo aanhangen. Dus begrijp je opmerking even helemaal niet.
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" | |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 oktober 2009
| Citaat:
Zelfde servotje als markjuh, nog bedankt voor de fotos.
__________________ RTF450 Laatst gewijzigd door Molen; 16 januari 2011 om 19:21 | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Guest
|
Hey Mark, had je ook de (op de foto zichtbare) dubbelzijdige tape en metalen plaatje er ook bij? Ik had ééntje zonder en ééntje met. Beide verpakkingen waren trouwens keurig netjes dichtgeplakt met de "seal" plakkertjes. Ik mis het overigens niet, de plaat word toch niet gebruikt Vriendelijke groeten, Aldert |
|
| | #22 (permalink) |
|
Hey Alles wat op de foto van HK staat zat er bij mij bij. Heb het metalen plaatje er niet op gedaan omdat de gyro dan tegen de onderkant van het kleine bovenframe aan komt. Groeten
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
1 dun padje is al genoeg hoor.... @molen, de GY520 is alles behalve lomp... als je dat niet in je 250 krijgt..???? ik stamp er probleemloos hele 3G units in die ong 5 keer zo groot zijn..... Overigens, die ds480 werkt er gewoon op volgens de specs: * Analog/Digital Servo je moet m alleen dus wel daarop instellen. Wat betreft compactheid. de spartan Quark.. kleiner is er (nog) niet...
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 3 augustus 2009 Locatie: Dedemsvaart Leeftijd: 41
|
ik heb er meteen maar 3 besteld, 2 komen er aan een DS-480 te zitten, dat is me wel duidelijk maar ik heb ook nog een bluebird servo, deze, HobbyKing Online R/C Hobby Store : BMS-661DMG+HS Super Fast Digital Servo (MG) 6.4kg / .08sec / 46.5g en dat is me niet duidelijk op welke frequentie de gyro moet staan. heeft iemand hier een idee van ? Groeten Marcel |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Zelfde als die turnigy. gewoon 1 van de 2 1520 modes uitproberen. gebruik je de 1520/250 mode zit je save, je kan ook de 1520/333 mode gebruiken, als je zeker weet dat je servo het aankan(meer aanstuurpulsen per sec.)
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 3 augustus 2009 Locatie: Dedemsvaart Leeftijd: 41
|
Dan gebruik ik de 1520/250 mode, zowel op de turnigy als op de bleubird, het zou jammer zijn dat m'n staart servo er door zou sneuvelen. Groeten Marcel EDIT : voor de DS480 heb ik hem op 1520/333 gezet, dit werkt goed, en de servo wordt niet warm. Laatst gewijzigd door Marcel_S; 2 februari 2011 om 15:20 Reden: edit |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |