![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2008 Locatie: middelharnis Leeftijd: 18
|
Zo als de titel al doet vermoeden ben ik opzoek naar de afmetingen voor een accu voor een Protech Zoom 400. Ik heb vorige week voor een klein bedrag een Protech zoom 400 met een 2e aan onderdelen er bij kunnen overnemen. Het enige dat nog miste was een accu en een zender. Nu kan ik nergens vinden welke afmetingen de accu moet zijn. Vandaar dat ik dit topic open, wellicht is er iemand die ook een zoom 400 heeft, en zijn lipo pakket even voor mij kan opmeten? Mvgr, Sebastiaan
__________________ Team Losi TRL22 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Zal wss wel een 3s 2200 zijn.. anders 1800 nemen, dan weet je het zeker.
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Ja, dat wist ik, maar ik bedoel Lengte, Breedte, Hoogte. Ik dacht dat als ik misschien een te lange accu neem de gewichts verdeling wellicht niet meer klopt.
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juli 2004
|
Die maten kan je zelf opmeten op je hely. Er wordt geadviseerd een 3S 11,1V 1600mAh Als je een andere wilt, moet je kijken of de ruimte nog genoeg is en kijken of je de accu dan nog naar voren of naar achter kan schuiven om het zwaartepunt te corrigeren. Echter het capaciteits-verschil is meestal ook een gewichtsverschil! Dus houdt daar ook rekening mee. gr Richard |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Dat verklaard een hoop! Ik had zelf al even gezocht en kwam op deze uit. HobbyKing Online R/C Hobby Store : ZIPPY Flightmax 1800mAh 3S1P 40C Waar het mij om ging was de afstand die de accu voor het "frame" uit zou steken. Zegmaar dat hij te ver naar vore zou duikelen.
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Even een stukje hout op die maat van die accu zagen.. en dan kijken of het past Dit zou ook kunnen: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=16334 Heb je m nog met 2 dagen in huis ook.
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert Laatst gewijzigd door Anko; 25 januari 2011 om 13:05 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |